کد خبر: 43703
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 ارديبهشت 1400 - 11:57

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «آداب روزه‌داری و احوال روزه‌داران» برگزار می‌شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم
اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به مناسبت ماه مبارک رمضان را با محوریت کتاب «آداب روزه‌داری و احوال روزه‌داران» برگزار می‌کند.
مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «آداب روزه‌داری و احوال روزه‌داران» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، مسابقه کتابخوانی به مناسبت  ماه مبارک رمضان را با محوریت کتاب «آداب روزه‌داری و احوال روزه‌داران» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار می‌شود.

این مسابقه از  15 اردیبهشت ماه لغایت 15 خرداد ماه 1400 برگزار می‌شود و برگزیدگان همزمان با دهه کرامت معرفی و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کتاب «آداب روزه‌داری احوال روزه‌داران» مشتمل بر بیانات مقام معظم رهبری در ماه های مبارک رمضان سال‌های ۱۳۶۹ تا ۱۳۹۰ است که توسط انتشارات انقلاب اسلامی و به کوشش علیرضا مختاپور قهرودی گردآوری و تدوین شده است.

در مقدمه این کتاب آمده است: «در انتخاب مطالب این کتاب دو ویژگی مورد توجه قرار گرفته است: نخست؛ موضوع بیانات ماه مبارک رمضان، معارف دینی مربوط به روزه‌داری، آداب دعا، تکالیف مؤمنان در این ماه از نظر فردی، اجتماعی و سیاسی و نظایر آن باشد. دوم؛ صرفاً در محدوده‌ی زمانی از حلول ماه مبارک رمضان تا پایان روز عید سعید فطر هر سال بیان شده باشد».

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک (https:b2n.ir/q38810) در مسابقه شرکت کنند و همچنین نسخه الکترونیک این کتاب را از اینجا دریافت کنند.