کد خبر: 43995
تاریخ انتشار: شنبه, 12 تیر 1400 - 13:50

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری نشست تحلیل و بررسی کتاب «کد ۲۴»

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
نشست تحلیل و بررسی کتاب «کد۲۴» با حضور حبیب احمدزاده، نویسنده اثر، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه برگزار می شود.
برگزاری نشست تحلیل و بررسی کتاب «کد ۲۴»

به گزارش لیزنا، در ادامه سلسله نشست های سینما کتاب، نشست تحلیل و بررسی کتاب «کد ۲۴» نوشته حبیب احمدزاده به همراه اکران مستند «گفتگو با سایه» با حضور نویسنده اثر، روز دوشنبه ۱۴ تیرماه به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در سالن کتابخانه عمومی امیرکبیر برگزار می شود.

اکران مستند «گفتگو با سایه» از ساعت ۱۶ آغاز می شود و بعد از آن، تحلیل و بررسی کتاب و مستند از ساعت ۱۷:۳۰ ادامه پیدا می کند. به دلیل محدودیت ظرفیت جهت رعایت پروتکل های بهداشتی ثبت نام برای حضور در این نشست از طریق شماره ۹۱۲۸۳۲۹۳۹۹ انجام می شود و بخش تحلیلی برنامه از اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی به نشانی kermanshahplir@  به صورت زنده پخش می شود.

گفتنی است، چاپ دوم کتاب تحقیقی حبیب احمدزاده درباره «بوف کور» به فاصله کمی از اتمام چاپ اول آن در فروردین ماه سالجاری، وارد بازار نشر شده است. عنوان این کتاب که حاصل هفت سال تحقیق حبیب احمدزاده، محقق و نویسنده ایرانی است، در چاپ دوم از «گفتگو با سایه» به «کد ۲۴» یا «بوف کور چگونه ساخته و پرداخته شد؟» تغییر کرد و هم اکنون در کتابخانه های عمومی و کتابفروشی‌ها در دسترس علاقه‌مندان به ادبیات ایران قرار گرفته است.