کد خبر: 43999
تاریخ انتشار: شنبه, 12 تیر 1400 - 15:11

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

خوانش،معرفی و ترویج کتاب‌های کودک و نوجوان در باشگاه کتابخوانیِ 100 تایی‌ها

منبع : روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9
فرهنگسرای رویش و مدیریت کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانیِ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در گروه سنی کودک و نوجوان، باشگاه کتابخوانی 100تایی ها را برگزار می کند.
خوانش،معرفی و ترویج کتاب‌های کودک و نوجوان در باشگاه کتابخوانیِ 100 تایی‌ها

به گزارش لیزنا ،باشگاه کتابخوانی 100 تایی ها با هدف استفاده مطلوب از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان و جلوگیری از فاصله افتادن بین کودکان و نوجوانان با کتاب و مطالعه برگزار می شود.

در این طرح کودکان و نوجوانان در طول سه ماه تابستان با مطالعه حداقل 40  و سقف 100 نسخه کتاب به «باشگاه کتابخوانی صدتایی­ها» می­‌پیوندند .

علاقه­مندان از دو طریق می‌­توانند در باشگاه عضو و در مسابقه شرکت کنند:

افرادی که تعداد کتاب مورد مطالعه را ندارند و با مراجعه به کتابخانه‌­های سازمان ضمن عضویت  رایگان در باشگاه کتابخوانی صدتایی­ها،  تنها با ارایه کارت عضویت خود نسبت به امانت کتاب اقدام  می کنند.

افرادی که تعداد کتاب مورد مطالعه را دارند و پس از عضویت در باشگاه از طریق عضویت در یکی از کتابخانه‌های سازمان و مطالعه کتاب­های مورد علاقه و در دسترس خود، با تکمیل کردن برگی که حاوی اطلاعات کتاب و برداشتی از آن است در مسابقه شرکت می کنند.

جوایز اعضایی که 80 تا 100 نسخه کتاب مطالعه کرده اند کمک هزینه خرید دوچرخه به مبلغ 20 میلیون ریال، اعضایی که 60 تا 79 نسخه کتاب مطالعه کرده اند جایزه نقدی 7 میلیون ریالی، و اعضایی که 40 تا 59 کتاب مطالعه کرده اند، جایزه نقدی 4 میلیون ریالی خواهد بود که در هر گروه 10 نفر به قید قرعه انتخاب می شوند.

علاقمندان می توانند در طول تابستان کتاب های موردنظر را مطالعه و برگ های تکمیل شده ی خود را به یکی از کتابخانه های سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران ، تحویل دهند و یا به پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام bk100ta  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66080063 تماس بگیرند.