کد خبر: 44076
تاریخ انتشار: شنبه, 26 تیر 1400 - 10:10

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری سومین جلسه از سلسله وبینارهای «روایت‏‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی»

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
سومین جلسه از سلسله وبینارهای بین المللی «روایت‏‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» ۲۸ تیرماه با سخنرانی معین وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان و مدرس دانشگاه پرتلند برگزار می‌شود.
برگزاری سومین جلسه از سلسله وبینارهای «روایت‏‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی»

به گزارش لیزنا، به همت دفتر پژوهش و آموزش نهاد سومین جلسه از سلسله وبینارهای «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» با حضور عبدالمنان شیوای شرق، معین وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان و جو جی مارکز، مدرس دانشگاه پرتلند و استراتژیست طراحی خدمات برگزار می شود.

جو جی مارکز نویسنده کتاب «طراحی خدمات برای کتابخانه‌ها» در این وبینار از ویژگی‌های طراحی خدمات برای کتابخانه‌های عمومی خواهد گفت. همچنین معین وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان گزارشی از پروژه «طراحی خدمات ویژه برای هم‌وطنان افغانستانی» ارائه خواهد داد.

علاقه‌مندان می‌توانند روز ۲۸ تیرماه ساعت ۲۰ الی ۲۲ از طریق صفحه اسکای روم دفتر پژوهش و آموزش نهاد در این نشانی، پایگاه اطلاع رسانی نهاد (iranpl.ir) یا صفحه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در آپارات (iranpl) در این وبینار شرکت کنند.

لازم به ذکر است، سلسله وبینارهای «روایت‌هایی از ایده‌ها و الگوهای مدیریت کتابخانه‌های عمومی» که به دبیری منصور کوهی رستمی، استادیار دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود، در دو جلسه قبلی با حضور اساتید و کتابدارانی از دانشگاه کارولینای جنوبی، سوئد و ایران به موضوعات «توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی برای گروه‌های حاشیه‌ای» و «کتابخانه‌های عمومی در سوئد؛ ترویج خواندن» پرداخته‌است.