کد خبر: 44228
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 مرداد 1400 - 09:25

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

صدور گواهی دوره آموزشی برای شرکت کنندگان در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی
گواهی دوره آموزشی «سبک زندگی بر مبنای آموزه های دینی» برای کارکنان شرکت کننده در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی صادر خواهد شد.
صدور گواهی دوره آموزشی برای شرکت کنندگان در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا، پیرو هماهنگی‌های انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و به منظور ترغیب و بهره مندی  کارکنان دولت از مزایای دوره‌های آموزشی، برای کارکنانی که در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده اند، گواهی دوره آموزشی «سبک زندگی بر مبنای آموزه های دینی» به مدت 8 ساعت صادر خواهد شد.

گفتنی است یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی(عج) برگزار می شود.

این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» و  در رشته های نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه ای و داستانک نویسی، شعرسرایی، پویش «برای امام زمانم»، قصه گویی و.... در بستر الکترونیک برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط، به صورت فردی یا خانوادگی از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند.