کد خبر: 44504
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 مهر 1400 - 07:26

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

نشست «ضیافت همزبانی» برگزار می‌شود

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
جمعی از شاعران و ادیبان کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان همزمان با هفته وحدت در نشستی مجازی با عنوان «ضیافت همزبانی» گرد هم می آیند. در این نشست ضمن معرفی کتاب «سرگذشت یتیم جاوید» اثر صلاح‌الدین سلجوقی از ۲ اثر احمد حسینی شاعر و مترجم پاکستانی، رونمایی می شود.
نشست «ضیافت همزبانی» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، نشست «ضیافت همزبانی» روز سه شنبه ۲۷ مهرماه با حضور شاعران پارسی زبان برگزار می شود. 

در این نشست مجازی که به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دبیری رضا اسماعیلی برگزار می‌شود کتاب‌های «درخت کلمات» و «پیرهن گم کرده‌ام» از احمد حسینی نویسنده و مترجم پاکستانی نیز رونمایی خواهد شد و شاعرانی چون علیرضا قزوه، سید رضا هاشمی، علی داودی، زهرا زاهدی، تکتم حسینی و محمدامین کرخی نیز به شعرخوانی خواهند پرداخت.

معرفی کتاب «سرگذشت یتیم جاوید» (محمد در شیرخوارگی و خردسالی) اثر صلاح‌الدین سلجوقی نیز از بخش های دیگر این نشست خواهد بود. 

علاقه مندان می توانند سه‌شنبه ۲۷ مهر ماه همزمان با فرارسیدن هفته وحدت، از ساعت ۱۴ از طریق پلتفرم اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در این نشست شرکت کنند.

همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد @iranplir و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.