کد خبر: 44856
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 آذر 1400 - 08:02

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

تامین اعتبار ۶۰۰میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌ای لرستان

منبع : لیزنا
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر ریاست جمهوری به استان لرستان از تامین اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی به منظور تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌ای لرستان خبر داد.
تامین اعتبار ۶۰۰میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های کتابخانه‌ای لرستان

به گزارش لیزنا، همزمان با سفر رئیس جمهور به لرستان، جلسه شورای اداری استان با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور؛ وزرای دولت و مدیران استانی در سالن همایش‌های دانشگاه لرستان برگزار شد. در این جلسه وزرای همراه با رئیس جمهور که در سطح شهرستان‌های لرستان حضور پیدا کرده بودند، به ارائه گزارش سفر خود پرداختند.

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه گفت: لرستان یک استان اصیل، فرهنگی، با پیشینه تاریخی بلند و دارای آثار تاریخی و باستانی است که اوج تمدن ایرانی را نشان می دهد و قوم لر همیشه یکی از بزرگ ترین مروجان تشیع و پایگاه مستحکم اسلام بوده است.

محمد مهدی اسماعیلی افزود: در سفر امروز برای تالار مرکزی خرم آباد ۲۰۰۰ میلیارد ریال، برای کتابخانه های مرکزی خرم آباد، نورآباد، بروجرد و الشتر ۶۰۰ میلیارد ریال و برای هنرستان بروجرد ۲۰۰ میلیارد ریال و برای تکمیل مصلی ها و مساجد ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تصویب شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در جریان سفر رئیس جمهور به استان لرستان به عنوان نماینده ویژه دولت به شهرستان پلدختر سفر کرده بود پس بازدید از پروژه‌های مختلف این شهرستان، اعلام کرد: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز جهت تکمیل پروژه کتابخانه شماره دو شهرستان پلدختر از اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص می یابد.