کد خبر: 44975
تاریخ انتشار: شنبه, 11 دی 1400 - 05:15

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

سلسله ‌نشست‌های نمایشنامه‌خوانی «قصه قاسم ما» برگزارمی‌شود

منبع : لیزنا
در ادامه ویژه برنامه‌های پیش بینی شده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سلسله ‌نشست‌های نمایشنامه‌خوانی «قصه قاسم ما» با مشارکت ۱۰ استان بصورت مجازی برگزار می‌شود.
سلسله ‌نشست‌های نمایشنامه‌خوانی «قصه قاسم ما» برگزارمی‌شود

به گزارش لیزنا، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی سلسله ‌نشست‌های نمایشنامه‌خوانی «قصه قاسم ما» از ۵ کتاب با موضوع سردار دل‌ها، از ۱۱ تا ۱۵ دی ۱۴۰۰ با مشارکت ۱۰ استان‌های برگزار می‌شود.

بر این اساس روز شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ استان اصفهان از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ میزبان نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» زندگینامه خود نوشت قاسم سلیمانی و استان تهران از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ میزبان نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» خواهد بود.

روز یکشنبه ۱۲ دی نیز استان‌های  لرستان از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ و چهار محال و بختیاری از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ و روز دوشنبه ۱۳ دی ماه استان‌های مازندران از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ و بوشهر از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ میزبان نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» خواهند بود.

روز سه شنبه ۱۴ دی ماه نیز استان‌ یزد از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰  میزبان نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «آوِرتین» و استان فارس از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ میزبان نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» هستند.

همچنین استان‌های کرمانشاه از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ و خراسان رضوی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ روز چهارشنبه ۱۵ در ماه میزبان برگزاری نشست نمایشنامه خوانی از کتاب «شاید پیش از اذان» خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در روزها و ساعت‌های یاد شده با مراجعه به آدرس www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel از طریق اسکای روم در این عصر شعرهای مجازی حضور پیدا کنند. همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir، صفحه مجازی نهاد در پیام رسان سروش www.sapp.ir/iranpl و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد.