کد خبر: 45112
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 29 دی 1400 - 07:58

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

همزمان با اهدای 188 نسخه کتاب انجام شد:

نشست فرهنگی کتاب و کتابخوانی در زندان کاشمر

منبع : لیزنا
نشست فرهنگی کتاب و کتابخوانی ویژه زندانیان به همراه اهدای کتاب به کتابخانه مشارکتی زندان در زندان کاشمر برگزار شد
نشست فرهنگی کتاب و کتابخوانی در زندان کاشمر

به گزارش لیزنا، در این نشست ابتدا 188 نسخه کتاب با موضوع های مختلف توسط اداره کتابخانه های عمومی کاشمر برای استفاده زندانیان به کتابخانه مشارکتی زندان اهدا شد.

در ادامه نشست فرهنگی با موضوع اهمیت کتاب و کتابخوانی و نقش آن در زندگی بهتر برگزار شد که در این برنامه رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر در سخنانی با اشاره به نقش مطالعه در کاهش مشکلات زندگی گفت: اگر به پیشینه افراد موفق نگاه کنیم، همه آن ها اهل مطالعه و انس با کتاب بوده اند.

محمد فیض عارفی افزود: انسان در هر رشته و شغلی که هست اگر اهل مطالعه و کسب دانش در همان رشته باشد قطعا در کار خود موفق خواهد بود و در مسیر زندگی با مشکلات کمتری مواجه می شود.

وی ادامه داد: امروزه یکی از مهمترین معضلات جامعه، اختلافات خانوادگی است که بخش مهمی از پرونده های دادگاه ها را تشکیل داده است و علت اصلی بروز این اختلافات و تلخ شدن زندگی های مشترک که منجر به طلاق های عاطفی و درگیری های خانوادگی می شود ناشی از عدم آگاهی در مورد روش صحیح همسرداری و تربیت فرزند است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشمر خطاب به زندانی ها گفت: اگر با مطالعه کتاب، دانش و آگاهی خود را در زمینه های مختلف و از جمله مباحث خانوادگی افزایش دهیم، علاوه بر اینکه زندگی شیرین تری خواهیم داشت، هم در کاهش اختلافات و درگیری های خانوادگی و هم درتربیت فرزندان شایسته، موفق خواهیم بود.

فیض عارفی به زندانیان توصیه کرد بخشی از وقت خود را در زندان به مطالعه کتاب به ویژه در حوزه مباحث خانوادگی اختصاص دهند تا شاهد افزایش مهارت ها و ارتقاء سبک زندگی باشیم.