کد خبر: 45388
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 اسفند 1400 - 04:50

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری وبینار «کتابخانه‌ها در خدمت نسل‌ها؛ کتابداری در صربستان در دوران همه‌گیری کووید ۱۹»

منبع : لیزنا
هشتمین پیش نشست همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی با محوریت «کتابخانه‌ها در خدمت نسل‌ها؛ کتابداری در صربستان در دوران همه گیری کووید ۱۹» برگزار می شود.
برگزاری وبینار «کتابخانه‌ها در خدمت نسل‌ها؛ کتابداری در صربستان در دوران همه‌گیری کووید ۱۹»

به گزارش لیزنا، هشتمین پیش نشست همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها الگوها و تجربه ها با حضور و سخنرانی یاسمینا نینکو، رئیس کتابخانه شهری بلگراد و عضو سابق کمیته دائمی در بخش کتابخانه های کلان شهری ایفلا  و به دبیری لیلی سیفی، دانشیار دانشگاه بیرجند و دبیر علمی همایش روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه ساعت 18 با موضوع «کتابخانه ها در خدمت نسل ها؛ کتابداری در صربستان در دوران همه گیری کووید ۱۹» به میزبانی شهر شیراز برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه اسکای‌روم به آدرس در این برنامه شرکت کنند. همچنین این نشست از صفحه آپارات نهاد ، پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور  و صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است، هفت پیش نشست نخست این همایش نیز تاکنون با موضوعات «اصول طراحی خدمت در کتابخانه‌های عمومی: توجه به نیاز و رضایت مشتری»، «رویکرد سیاستگذاران به توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»، «پیوند زیربنایی خدمات‌رسانی کتابخانه‌های عمومی با صلح و حقوق بشر»، «خدمات بازاریابی در کتابخانه های عمومی»، «طراحی خدمات فرانهادی»، نقش فعالیت‌های داوطلبانه در توسعه خدمات کتابخانه های عمومی پاکستان» و «امکانات الهام بخش در کتابخانه‌ عمومی کوینزلند استرالیا» با حضور استادان ملی و بین‌المللی برگزار شده‌است.