کد خبر: 45453
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 اسفند 1400 - 11:24

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

اعلام نحوه و زمان فعالیت کتابخانه‌های عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۱

منبع : لیزنا
اسامی کتابخانه‌های فعال و زمان‌بندی و ساعات کار آنها در ایام تعطیلات نیمه نخست فروردین‌ماه ۱۴۰۱ از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اعلام شد.
اعلام نحوه و زمان فعالیت کتابخانه‌های عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۱

به گزارش لیزنا، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اطلاعیه‌ای با تأکید بر ارائه خدمات فرهنگی، اسامی کتابخانه‌های فعال و زمان‌بندی و ساعات کار آنها در ایام تعطیلات نیمه نخست فروردین‌ماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

طبق اعلام نهاد، ۱۵۸ کتابخانه عمومی در سرتاسر استان‌های کشور در روزهای یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، یکم تا پنجم فروردین‌ ۱۴۰۱ و روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه آماده ارائه تمامی خدمات کتابخانه‌ای به اعضاء و سایر علاقه‌مندان به کتابخوانی خواهند بود.

گفتنی است ارائه خدمات فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی با رعایت تمامی ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد. همچنین ساعت و نحوه فعالیت کتابخانه‌ها پس از ایام نوروز (۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱) به روال سابق بازگشته و بر اساس دستورالعمل‌های فعالیت کتابخانه‌های عمومی خواهد بود.

جدول کامل اسامی به همراه روزها و ساعات فعالیت کتابخانه‌های عمومی کشور در تعطیلات نیمه نخست فروردین‌ماه به تفکیک استان‌ها را می توانید در این نشانی مشاهده کنید.