کد خبر: 45489
تاریخ انتشار: دوشنبه, 15 فروردين 1401 - 06:39

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

وبینار «تلاش کتابخانه‌های عمومی برای فردای بهتر» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
وبینار «تلاش کتابخانه‌های عمومی برای فردای بهتر: مواجهه کتابخانه‌های عمومی با چهار چالش بزرگ» در قالب نهمین پیش نشست برگزار می شود.
وبینار «تلاش کتابخانه‌های عمومی برای فردای بهتر» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، نهمین پیش‌نشست همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها، روز چهارشنبه ۱۷ فروردین‌ماه با موضوع «تلاش کتابخانه‌های عمومی برای فردای بهتر: مواجهه کتابخانه‌های عمومی با چهار چالش بزرگ» با حضور و سخنرانی لویدا گارسیا فبو، مشاور بین‌المللی کتابداری و رئیس سابق انجمن کتابداری آمریکا و به دبیری لیلی سیفی، دانشیار دانشگاه بیرجند و دبیرعلمی همایش به میزبانی شهر شیراز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۰ از طریق صفحه اسکای‌روم به آدرس اقدام کنند. همچنین این نشست از صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl، پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد www.iranpl.ir و صفحه اینستاگرام نهاد@iranlibraries به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است، هشت پیش‌نشست نخست این همایش نیز تاکنون با موضوعات «اصول طراحی خدمت در کتابخانه‌های عمومی: توجه به نیاز و رضایت مشتری»، «رویکرد سیاستگذاران به توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»، «پیوند زیربنایی خدمات‌رسانی کتابخانه‌های عمومی با صلح و حقوق بشر»، «خدمات بازاریابی در کتابخانه‌های عمومی»، «طراحی خدمات فرانهادی»، نقش فعالیت‌های داوطلبانه در توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی پاکستان»، «امکانات الهام‌بخش در کتابخانه ‌عمومی کوینزلند استرالیا» و «کتابخانه‌ها در خدمت نسل‌ها؛ کتابداری در صربستان در دوران همه‌گیری کووید ۱۹» با حضور استادان ملی و بین‌المللی برگزار شده ‌است.