کد خبر: 45507
تاریخ انتشار: شنبه, 13 فروردين 1401 - 09:23

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

دعوت رئیس ایفلا برای شرکت در همایش «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»

منبع : لیزنا
باربارا لیسون، رئیس ایفلا در پیامی تصویری با اشاره به ویژگی‌های همایش «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها، الگوها و تجربه ها» از کتابداران کتابخانه‌های عمومی سراسر جهان برای شرکت در این همایش فراملی دعوت کرد.
دعوت رئیس ایفلا برای شرکت در همایش «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»

به گزارش لیزنا، باربارا لیسون، رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و موسسات کتابداری مستقل (ایفلا) با ارسال پیامی تصویری خطاب به کتابداران شاغل در کتابخانه‌های عمومی سراسر جهان، از آنها برای شرکت در همایش فراملی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها، الگوها و تجربه ها» دعوت کرد.

در پیام رئیس ایفلا آمده:

همکاران عزیز

نام من باربارا لیسون است. من رئیس ایفلا هستم و در اروپا در کشور آلمان زندگی می کنم.

 کنفرانس ها رویدادهای مهمی برای آموزش هستند و یادگیری مسئله مهمی برای کتابداران و همه افراد است. اما من فکر می کنم مهم است که ما خودمان را ارتقا بدهیم و ما می توانیم این کار را با تبادل همکاران و تبادل بهترین تجربه ها انجام دهیم و تمام اینها از طریق برگزاری کنفرانس ممکن می شود.

اکنون من می خواهم شما را به یک کنفرانس بین المللی دعوت کنم؛ کنفرانس بین المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی، الگوها، ایده ها و تجربه ها». این کنفرانس به صورت مجازی در ۱۷ و ۱۸ ماه می (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه) در کشور ایران در شهر شیراز برگزار می شود.

موضوعات بسیار مختلفی در این کنفرانس مطرح خواهند شد، از جمله برنامه هایی برای گروه های خاص. صحبت درباره فراگیری کتابخانه ها خواهد بود. درباره تبلیغات و بازاریابی صحبت خواهد شد. بنابراین طیف گسترده ای از موضوعات فراهم  است که می توانید یاد بگیرید و با همکارانتان تبادل نظر کنید.

کتابخانه های عمومی، نهادهای بسیار مهمی برای جوامع ما هستند. بنابراین مایلم به اطلاع شما برسانم که بیانیه کتابخانه های عمومی ایفلا یونسکو به زودی منتشر خواهد شد. ویرایش جدیدی از ایفلا توسط کارگروه بخش کتابخانه های عمومی ارائه خواهد شد و من فکر می کنم که این یک نشریه عالی برای کتابدارانی که در کتابخانه‌های عمومی سراسر جهان مشغول فعالیت هستند، خواهد بود.

اما اول از همه، شما کنفرانس خود را خواهید داشت. لطفا در وبسایت ثبت نام کنید و از تبادل نظر با همکاران و از آشنایی با ایده های جدید در فعالیت حرفه ای لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها، ما ایفلا هستیم.