کد خبر: 45598
تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 ارديبهشت 1401 - 09:51

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام علی (ع)»

منبع : لیزنا
ستاد اقامه نماز به منظور بهره مندی از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان در مطالعه محتوای سودمند، مسابقه سراسری کتابخوانی با عنوان «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» را به صورت سراسری در کلیه استان‌های کشور و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌کند.
برگزاری مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام علی (ع)»

به گزارش لیزنا، ستاد اقامه نماز در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغی در ایام ماه مبارک رمضان و نیز استمرار در برگزاری سلسله مسابقات سراسری نماز، دومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز را با عنوان «نماز در سیره و سخن امام علی(ع)» را از ۲۰ فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در تمامی استان‌های کشور برگزار کرده است.

علاقه‌مندان گروه سنی ۱۸ سال و بالاتر می‌توانند در قالب شرکت کننده آزاد یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مهلت تعیین شده برای مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه، در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

منبع مطالعاتی مسابقه کتاب «نماز در سیره و سخن امام علی علیه السلام» اثر خدابخش کرمیان از انتشارات ستاد اقامه نماز است که علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه، می‌توانند این کتاب را در قالب کتاب فیزیکی از فروشگاه مرگزی ستاد اقامه نماز و عاملین روش در استان‌های منتخب کشور با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۷۰.۰۰۰ ریال و یا به صورت نسخه الکترونیک از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به آدرس namazstore.ir با ۸۰ درصد تخفیف به مبلغ ۱۱۰.۰۰۰ ریال تهیه کنند.

آزمون مسابقه به صورت مجازی و از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.Namaz.ir در مدت زمان تعیین شده برگزار می‌شود و نتایج مسابقه در تاریخ ۲۱ خرداد مصادف با میلاد با سعادت امام رضا (علیه السلام) از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و وبگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده اعلام خواهد شد.

ستاد اقامه نماز از میان قبول شدگان در این آزمون به ۱۱۰ نفر به قید قرعه هدایای ارزنده‌ای تقدیم خواهد کرد.