کد خبر: 45604
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 ارديبهشت 1401 - 14:15

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

رئیس انجمن علوم و فناوری اطلاعات (asis&t) در پیامی به «همایش طراحی خدمات کتابخانه های عمومی » مطرح کرد؛

برنامه‌ریزی درباره آینده‌پژوهی و آینده کتابخانه‌های عمومی

منبع : لیزنا
ناریش آگاروال، رئیس انجمن علوم و فناوری اطلاعات (asis&t)، با ارسال پیامی از حمایت این انجمن از «همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها الگوها و تجربه ها» خبر داد.
برنامه‌ریزی درباره آینده‌پژوهی و آینده کتابخانه‌های عمومی

به گزارش لیزنا، ناریش آگاروال، رئیس انجمن علوم و فناوری اطلاعات (asis&t)، با ارسال پیامی تصویری با بیان اینکه «همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها الگوها و تجربه ها» رویدادی در حوزه آینده‌پژوهی و آینده کتابخانه‌های عمومی است، از کتابداران و علاقه مندان در سراسر دنیا برای حضور در این رویداد دعوت کرد. در این پیام ویدئویی آمده است:

سلام به همه

درود و احترام از دانشگاه سیمونز در بوستون ماساچوست ایالات متحده آمریکا.

نام من ناریش آگاروال است. من دانشیار و مدیر مرکز علوم و فناوری اطلاعات در دانشکده کتابداری و علوم اطلاعات دانشگاه سیمونز هستم. همچنین در حال حاضر ریاست انجمن علوم و فناوری اطلاعات (asis&t) را به عهده دارم و مفتخرم که شما را به کنفرانس بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها، تجربه‌ها و ایده‌ها» دعوت کنم.

انجمن ما (asis&t) یکی از اسپانسرهای این همایش است که در هفدهم و هجدهم ماه می در شیراز (ایران) برگزار می‌شود. بنابراین این کنفرانس رویداد بسیار جالبی خواهد بود همراه با بحث درباره برنامه‌ریزی به منظور صحبت در مورد قدم‌های پیش رو در آینده‌پژوهی و آینده کتابخانه‌های عمومی و من مشتاقانه منتظر ارائه نکاتی در این کنفرانس هستم.

به امید دیدار شما؛

خیلی ممنونم.

«همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها الگوها و تجربه ها» به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران، در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شیراز برگزار می شود.