کد خبر: 45609
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 ارديبهشت 1401 - 11:32

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

بهارات مهرا، استاد دانشگاه آلاباما مطرح کرد؛

همایش «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»؛گامی موثر برای دست یابی به ایده‌های خلاقانه

منبع : لیزنا
بهارات مهرا، استاد دانشگاه آلاباما در پیامی ویدئویی با اشاره به سخنرانی خود در همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها، الگوها و تجربه ها» نسبت به ادامه همکاری های مشترک با برگزارکنندگان این همایش ابراز امیدواری کرد.
همایش «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی»؛گامی موثر برای دست یابی به ایده‌های خلاقانه

به گزارش لیزنا، بهارات مهرا، استاد دانشگاه آلاباما با ابراز خرسندی از برگزاری همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها، الگوها و تجربه ها» و اشتیاق خود برای شرکت در این همایش، این رویداد فرهنگی را گامی موثر برای دست یابی به ایده‌های خلاقانه در طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی دانست.

در این پیام ویدئویی آمده:

سلام.

 من دکتر بهارات مهرا، استاد دانشگاه و محقق حوزه عدالت اجتماعی در دانشکده علوم اطلاعات در دانشگاه آلاباما هستم. بسیار خرسندم که شما را به شرکت در کنفرانس بین المللی به عنوان «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها، ایده ها و تجربه ها» که در ماه می در شهر شیراز، کشور ایران برگزار می شود، دعوت کنم.

من در بخش علمی کنفرانس سخنرانی و نکاتی را درمورد قوانین عدالت اجتماعی در مدیریت کتابخانه ها با نگاه نوگرایانه در ایران بیان خواهم کرد. حوزه مطالعاتی من بر روی عدالت اجتماعی و برابری اجتماعی در اقلیت های اجتماعی به منظور دستیابی به اهداف تمرکز دارد.

من در دانشگاه تنسی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸ در دانشکده علوم اطلاعات بوده ام و در طی آن دوره و پس از آن به عنوان استاد دانشگاه آلاباما از ژانویه سال ۲۰۱۹ مشغول به فعالیت بوده ام و بر روی حوزه اقلیت های اجتماعی، اقلیت های جنسی، قشر دهک پایین جامعه بین المللی و همچنین کتابخانه های محلی و جامعه روستایی از جمله مشاغل محلی در مناطق محلی و ارتباط با جوامع در جهت طراحی سیستم اجتماعی و توسعه خدمات اجتماعی کتابخانه فعالیت داشته ام.

من بسیار هیجان زده هستم که در این کنفرانس در ایران شرکت کنم و مشتاق هستم شما را در ایران ملاقات کنم و شانس مشارکت درباره ایده های خلاقانه و توسعه دهنده درباره علم اطلاعات و کتابخانه در قرن ۲۱ به دست بیاورم.

من همچنین در حال برنامه ریزی برای ویرایش یک کتاب برای دست اندر کاران برگزار کننده کنفرانس ها هستم. در واقع من مشتاق هستم تا با شما کار کنم و این شانس را داشته باشم تا با شما در این حوزه و پروژه مشارکت کنم که می تواند فصل هایی از کتاب من از این پروژه و کنفرانس باشد.

امیدوارم همکاری هایی با هم انجام دهیم که بتواند به ما برای همکاری های دیگر در آینده کمک کند. مراقب خودتان باشید. منتظر دیدار شما هستم. خدانگهدار.