کد خبر: 45620
تاریخ انتشار: شنبه, 10 ارديبهشت 1401 - 11:43

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

پیام تبریک رییس انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی پیرو انتصاب مهدی رمضانی منتشر شد

منبع : لیزنا
دکتر منصور کوهی رستمی ، رئیس انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران به مناسبت انتصاب  مهدی رمضانی به عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پیام تبریکی منتشر کرد.
پیام تبریک رییس انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی پیرو انتصاب مهدی رمضانی منتشر شد

به گزارش لیزنا، دکتر منصور کوهی رستمی ، رئیس انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران به مناسبت انتصاب  مهدی رمضانی به عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پیام تبریکی منتشر کرد. متن پیام به شرح زیر است:  

جناب آقای رمضانی

دبیرکل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور

باسلام و تحیات؛

پس از سال ها حضور در یکی از بزرگترین شبکه فرهنگی کشور که نقش بی بدیلی در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی دارد، تداوم این خدمت رسانی به عنوان دبیرکل را صمیمانه تبریک می گویم.

سابقه حضرتعالی در این نهاد عظیم فرهنگی، بی شک عالی ترین سرمایه برای ایجاد تحول های بنیادین در حوزه های ساختاری  و کارکردی آن است که از این رهگذر کارآمدی مجموعه فزونی یافته و در پی آن، اثرگذاری اش در بستر جامعه عمیق تر می گردد.

از آنجا که بستر اصلی و مهم تمام این حرکت ها و تحول ها، بهره گیری از تجارب و دستاوردهای علمی فعالان و دانش پژوهان و دانش آموختگان این حوزه است، انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران با تمام سرمایه های عالی انسانی خود، همچون همیشه، همراه شما در این مسیر خطیر خواهد بود.

امید است عصر مدیریت شما، دوران رویدادهایی در کتابخانه های عمومی شود که محصول آن آگاهیِ منجر به رویش های انسانی و در نهایت آبادانی روزافزون ایران عزیز ما باشد.

 

دکتر منصور کوهی رستمی

رئیس انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران