کد خبر: 45633
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 ارديبهشت 1401 - 09:25

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

معاونان «اداری و مالی» و «برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات» نهاد کتابخانه‌ها منصوب شدند

منبع : لیزنا
مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی احکامی جداگانه محمد احمدوند را به عنوان معاون «اداری و مالی» و سیدباقر میرعبدالهی را به عنوان معاون «برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات» منصوب کرد.
معاونان «اداری و مالی» و «برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات» نهاد کتابخانه‌ها منصوب شدند

به گزارش لیزنا، در حکم انتصاب سیدباقر میرعبداللهی به عنوان معاون «برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات» آمده است:

جناب آقای دکتر سید باقر میرعبداللهی

سلام علیکم

با اتّکا به لطف الهی و مدد گرفتن از عنایت حضرات معصومان (علیهم السلام) و با توجه به سابقه تعهد، تجربه و آشنایی شایسته جناب‌عالی با حوزه فرهنگ و ساختار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به موجب این حکم به سمت «معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فنّآوری اطلاعات» منصوب می‌شوید.

امیدوارم با اعتماد به ظرفیت و تجارب سالیانِ نهاد و آن معاونت و به کارگیریِ عالمانه همه امکانات داخلی و بیرونی، در ساماندهی و کارآمدی امور دفاتر سه‌گانه معاونت پیروز باشید. در این مسیر، بر توجه به نکات زیر تأکید می‌کنم و تحقق آنها را امید دارم: 

برنامه‌ریزی و طراحی بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت برای رسیدن به اهداف مطلوب و موردیِ هر دفتر، تشخیص فرصت‌های پنهانِ مبتنی بر پیش‌بینیِ آینده، رصد فرصت‌ها و تهدیدها و اندیشیدن به شیوه مواجهه با آن‌ها به منظور انطباق با شرایط متغیر، تقویت کارِ گروهی و ایجاد بیش از پیشِ حس تعامل میان همکاران، پیشنهاد طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی و معطوف به اجرا، همکاری و جلب مشارکت دیگر سازمان‌های مسئول در برنامه‌ریزی، پژوهش و فنّآوری، هدایت فرایند پژوهش و آموزش به سمت نیازهای واقعی نهاد و کارکنان، ارائه راهکارهای علمی و مبتنی بر فنّآوری‌های روز برای مسائل نهاد، توجه به نیازسنجی و ارزیابی عملیاتی در واحدها، نگهداری، مدیریت و پشتیبانی از شبکه داخلی و توجه به روزآمدیِ بخش فنّآوری اطلاعات با هدف چابکی و پویایی دستگاه.

امیدوارم در سایه تدبیر و دانش و تعامل پیوسته با دیگر معاونان و مدیران ستادی و استانی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف سازمانی کامیاب باشید. بمنّه و فضله و کرمه.


همچنین حکم انتصاب محمد احمدوند به عنوان معاون «اداری و مالی» به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمد احمدوند

سلام علیکم

نظر به تعهد، تخصص و شناخت سزاوار جناب‌عالی از حوزه اداری و مالی و با استعانت از حضرت حق و عنایت معصومان (علیهم السلام)، به موجب این حکم به سمت «معاون اداری و مالی» منصوب می‌شوید.

امیدوارم در سایه تدبیرهای هوشمندانه و با بهره‌گیری از همت و توان اجرایی و عملیاتی همه کارکنان آن معاونت و نیز همکاری معاونان و مدیران ستادی و استانی، اعتماد نهاد به جناب‌عالی فرجامی شایسته بیابد و در انجام بسامان و کارآمدِ رسالت خود کامیاب باشید.

تدوین برنامه و بودجه‌ای منسجم به منظور تأمین منابع مالی پایدار و جدید برای نهاد، اجرای سیاست‌های مؤثر در افزایش بهره‌وری و نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی، توجه ویژه به تقویت نظم و انضباط اداری و مالی، اصلاح و ارتقای کیفی و کمّی امور جاری اداری و مالی به منظور اصلاح فرایندها و چابکی در ارائه خدمات با بروزرسانی و ایجاد سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت مورد نیاز نهاد، ساماندهی امور مالی و اداری کتابداران و کارکنان، انجام اقدامات تشویقی و انگیزشی، توجه دقیق به ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی موجود، پایش و ارزیابی عملکرد، توجه به وحدت رویه‌های مالی به‌منظور ایجاد هماهـنگی در واحدهای مختلف، ارزیابی مستمر روش‌های مرتبط با امور مالی و اداری به منظور شناخت قوت‌ها و ضعف‌ها و حفظ ارتباط صمیمانه بین واحدهای تابع از جمله محورهایی است که بر انجام بهنگام و دقیق آنها تأکید دارم.

توفیق پیوسته شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام رسالت سازمانی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم. انّه ولی التوفیق.