کد خبر: 45651
تاریخ انتشار: شنبه, 17 ارديبهشت 1401 - 14:36

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

امیررضا اصنافی عنوان کرد؛

کتابخانه‌های عمومی دانستن، تفکر و آموزش را ترویج می‌دهند

منبع : لیزنا
مدیرگروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی از علاقه مندان برای حضور در همایش بین المللی طراحی و توسعه  کتابخانه های عمومی دعوت کرد.
کتابخانه‌های عمومی دانستن، تفکر و آموزش را ترویج می‌دهند

به گزارش لیزنا، امیررضا اصنافی، مدیرگروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی در پیامی تصویری با اشاره به برگزاری همایش بین المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها، تجربه ها و ایده‌ها»، گفت: امیدوارم محتوای که در این همایش ارائه می شود را به طور عملی در کتابخانه های خودمان شاهد باشیم.

در متن این پیام آمده است:

سلام عرض می کنم خدمت همه بزرگوارانی که در حوزه علم اطلاعات ودانش شناسی فعالیت می کنند؛  کتابداران، اساتید، دانشجویان و علاقه مندان به حوزه کتابخانه ها به ویژه کتابخانه های عمومی.

اصنافی هستم مدیرگروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی و خیلی خوشحالم که این کنفرانس جامع و بین المللی فاخر در حال برگزاری است که حوزه اصلی آن تمرکز بر روی کتابخانه های عمومی است؛ که سمبل ارتباط با جامعه و نشانه آگاهی بخش در جامعه هستند و تلاش می کنند دانستن، تفکر و آموزش را در جامعه ترویج دهند.

امیدوارم که از مقالات، سخنرانی ها و به طور کلی  محتوای این همایش استفاده کرده و لذت ببرید و محتوایی که در آن ارائه می شود به طور عملی هم در کتابخانه ها شاهد باشیم و ببینیم بیش از پیش مراجعه کنندگان به کتابخانه های عمومی می آیند و ما در زمینه آگاهی بخشی آن ها داریم تلاش می کنیم.

 برای همه برگزارکنندگان این همایش آرزوی موفقیت می کنم و برای شما هم آرزو می کنم که بتوانید از این همایش نهایت استفاده را ببرید.

موفق و پیروز باشید.

«همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها الگوها و تجربه ها» به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران، در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شیراز برگزار می شود.