کد خبر: 45658
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 ارديبهشت 1401 - 11:29

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

دعوت دیوندرا پوتنس برای شرکت در همایش طراحی خدمات کتابخانه‌های عمومی

منبع : لیزنا
رئیس گروه ویژه حوزه مسائل اطلاعات بین المللی از علاقه مندان برای شرکت در همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی دعوت کرد.
دعوت دیوندرا پوتنس برای شرکت در همایش طراحی خدمات کتابخانه‌های عمومی

به گزارش لیزنا، دیوندرا پوتنس، رئیس گروه ویژه حوزه مسائل اطلاعات بین المللی از علاقه مندان برای شرکت در همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی دعوت کرد.

در متن پیام آمده است:

سلام اسم من دیوندرا پوتنس است. من دانشیار دانشگاه تنسی در ناکسویل در ایالات متحده هستم.

من همچنین رئیس گروه ویژه حوزه مسائل اطلاعات بین المللی هستم که با نام sig iii نیز شناخته می شود.

گروه ما خوشحال است از اینکه حامی علمی همایش بین المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی» است. گروه ما شامل بیش از ۶۳۰ استاد دانشگاه و متخصص در حوزه علوم کتابدارای و اطلاعات از سراسر دنیا می شود. ما چهلمین سالگردمان را امسال جشن می گیریم. هم اکنون مدیران ما در حال برنامه ریزی و اجرای چندین طرح نوآورانه مرتبط با تحقیق هستند مانند مسابقه مقاله های بین المللی، همکاری با تشکیلات برگزاری دوره های آموزشی، پنل تحقیقاتی و دعوت از سخنران های مهمان.

من از همه شما دعوت می کنم به این رویداد پویا در سطح بین المللی بپیوندید و از آن بهره ببرید.

در نهایت برای دکتر لیلی سیفی و سایر برگزار کنندگان کنفرانس بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی در برگزاری این کنفرانس آرزوی موفقیت می کنم.

همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها الگوها و تجربه ها» به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران، در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شیراز برگزار می شود.