کد خبر: 45677
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 ارديبهشت 1401 - 07:08

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

تمدید مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع)

منبع : لیزنا
با توجه به درخواست تعدادی از استان ها مبنی بر افزایش زمان مطالعه کتاب برای شرکت کنندگان جدید مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع) تمدید شد.
تمدید مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع)

به گزارش لیزنا، دبیرخانه مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع)، با انتشار اطلاعیه‌ای از تمدید این مسابقه تا ۳۱ خرداد ماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

با احترام و عرض تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، ضمن سپاس از حضور ارزشمند تمامی شرکت کنندگان محترم در مسابقه سراسری کتابخوانی نماز از کتاب ” نماز در سیره و سخن امام علی (علیه السلام)، با توجه به درخواست تعدادی از استان ها مبنی بر افزایش زمان مطالعه کتاب برای شرکت کنندگان جدید مسابقه،   به اطلاع می رساند مهلت شرکت در  این مسابقه معنوی  تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

نتایج مسابقه در تاریخ ۱۱ تیر ماه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون می‌توانند به نشانی mehr.Namaz.ir مراجعه کنند.

علاقه مندان گروه سنی ۱۸ سال و بالاتر می توانند در این مسابقه شرکت و می توانند در قالب شرکت کننده آزاد یا کارکنان دستگاه های اجرایی در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

شرکت کنندگانی که به ۹۰% سوألات مسابقه پاسخ صحیح داده باشند به مرحله قرعه کشی راه یافته و از میان آنان به قید قرعه به ۱۱۰ نفر هدایای ارزنده ای از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهد شد.

شرکت کنندگان می توانند کتاب مسابقه را در قالب کتاب فیزیکی یا فایل الکترونیکی به روشهای زیر دریافت نمایند:
– نسخه الکترونیکی (فایل PDF )کتاب با بیش از ۸۰% تخفیف به قیمت ۱۰۰/۰۰۰ ریال، قابل تهیه فقط از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir

– نسخه فیزیکی کتاب با ۵۰% تخفیف به قیمت ۲۷۰/۰۰۰ ریال از طریق فروشگاه مرکزی ستاد اقامه نماز، عاملین فروش در استان های منتخب کشور و نیز فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namazstore.ir