کد خبر: 45727
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 ارديبهشت 1401 - 14:30

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

معرفی افراد راه‌یافته به مرحله نهایی «مسابقه ملی طراحی خدمت»

منبع : لیزنا
هیأت داوران «مسابقه ملی طراحی خدمت» پس از بررسی آثار دریافت شده در مرحله دوم این مسابقه، افراد راه‌یافته به مرحله نهایی را اعلام کرد.
معرفی افراد راه‌یافته به مرحله نهایی «مسابقه ملی طراحی خدمت»

به گزارش لیزنا، هیأت داوران «مسابقه ملی طراحی خدمت» پس از بررسی ۵۶ اثر دریافت شده در مرحله دوم این مسابقه، افراد راه‌یافته به مرحله نهایی را اعلام کرد.

پس از پایان مدت ۲ ماهه برای ارسال آثار، دبیرخانه «مسابقه ملی طراحی خدمت» با بررسی بیش از ۱۱۰ طرحِ دریافت شده، ۷۷ نفر را واجد شرایط برای شرکت در مرحله دوم مسابقه تشخیص داد.

برگزیده شدگان تا ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ فرصت داشتند تا پیشنهاده‌های خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. پس از پایان مهلت ارسال، ۵۶ اثر دریافت شد که هیأت داوران این مسابقه در نهایت ۱۱ نفر را به عنوان افراد راه‌یافته به مرحله نهایی «مسابقه ملی طراحی خدمت» معرفی کرد.

هیأت داوران «مسابقه ملی طراحی خدمت» (متشکل از: سیامک محبوب از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا فیض‌بخش عضو هیأت علمی و استاد دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف و فاطمه شیخ‌شعاعی از انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران) پس از بررسی‌های کارشناسانه و دقیق، آثار حسیبه سیدی از سنندج، محمد نوری از گرگان، شعبانعلی بهرامی از گرگان، فاطمه شکری چنانی از کرمانشاه، محمدصادق میرزایی از تهران، عاطفه وطن دوست از بیرجند، مریم امیدخدا از تهران، فاطمه مه‌آبادی از آشتیان، میثم جوان‌بخت از فارس، راحله شبان سروستانی از فارس و زینب فتاحی از کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان برگزیدگان مرحله نهایی این مسابقه را اعلام کرد.

گفتنی است «مسابقه ملی طراحی خدمت» یکی از بخش‌های جنبی «همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ الگوها؛ تجربه‌ها و ایده‌ها» است که در تاریخ ۲۷و ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در شیراز برگزار خواهد شد.

این مسابقه با هدفِ تاکید بر جایگاه طراحی خدمت و تشویق علاقه‌مندان رشته‌های مختلف برای حل چالش‌ها و نیازهای کاربران کتابخانه‌های عمومی ایران، به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی، درحال برگزاری است.