کد خبر: 46105
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 مرداد 1401 - 19:32

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری وبینار «نقش کتابخانه‌های عمومی در توسعه کسب و کارهای کوچک»

منبع : لیزنا
وبینار «نقش کتابخانه‌های عمومی در توسعه کسب و کارهای کوچک» با هدف بررسی ظرفیت­‌ها و چالش­‌های تعامل متقابل کتابخانه­‌های عمومی و شرکت­‌های دانش‌­بنیان برگزار می‌شود.
برگزاری وبینار «نقش کتابخانه‌های عمومی در توسعه کسب و کارهای کوچک»

به گزارش لیزنا، وبینار «نقش کتابخانه‌های عمومی در توسعه کسب و کارهای کوچک» ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه ۵ مردادماه به همت دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دبیری دکتر اعظم صنعت‌جو دانشیار علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه فردوسی در فضای اسکای روم برگزار می‌شود.

در این وبینار که اولین جلسه از سلسله وبینارهای فراملی «کتابخانه‌های عمومی در زیست بوم دانش‌بنیان» است، مگان جانیکی (Megan Janicki)، متخصص سیستم‌­های آموزشی و خدمات اجتماعی و کتابخانه‌­ای، مدیر پروژه و سیاست‌گذار در انجمن کتابخانه‌­های آمریکا (ALA) و نویسنده کتاب «کتابخانه‌های اشتغال آفرین: توسعه کسب و کارهای کوچک در کتابخانه‌های عمومی» سخنرانی خواهد کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند در زمان اعلام شده، به نشانی skyroom.online/ch/researchpl/webinar مراجعه کرده و در این وبینار شرکت کنند. همچنین صفحه آپارات نهاد (www.aparat.com/iranpl)، پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  (www.iranpl.ir) و صفحه اینستاگرام نهاد (@iranlibraries) نیز به صورت زنده این برنامه را پوشش خواهند داد.

سلسه وبینارهای فراملی «کتابخانه‌های عمومی در زیست‌بوم دانش بنیان» با شرکت حضوری و مجازی اساتید داخلی و خارجی حوزه کسب­‌وکارهای دانش‌­بنیان، استارت­‌آپ­‌های نوآورانه و خدمات کارآفرینی در کتابخانه­‌های عمومی طی تابستان پیش‌رو با هدف بررسی ظرفیت­‌ها و چالش­‌های تعامل متقابل کتابخانه­‌های عمومی و شرکت­‌های دانش‌­بنیان برگزار می‌شوند.