کد خبر: 46269
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 شهریور 1401 - 18:57

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری نشست «اصلاح سبک زندگی مبتنی بر طب ایرانی و آموزه‌های ابن ‌سینا»

منبع : لیزنا
نشست «اصلاح سبک زندگی مبتنی بر طب ایرانی و آموزه‌های ابن ‌سینا» با سخنرانی حسین رضایی‌زادهف متخصص طب ایرانی و دانشیار دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار می‌شود.
برگزاری نشست «اصلاح سبک زندگی مبتنی بر طب ایرانی و آموزه‌های ابن ‌سینا»

به گزارش لیزنا، نشست «اصلاح سبک زندگی مبتنی بر طب ایرانی و آموزه‌های ابن ‌سینا» به مناسبت روز پزشک و بزرگداشت حکیم ابوعلی‌سینا توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری انجمن ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران و گروه کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی و دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

این نشست از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز یکشنبه ششم شهریورماه با سخنرانی حسین رضایی‌زاده ،متخصص طب ایرانی و دانشیار دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برای کاربران و کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

فاطمه شیخ‌شعاعی و محمدجواد منصورزاده دبیران این نشست هستند که از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه های عمومی www.tehranpl.ir، صفحه آپارات www.aparat.com/tehranpl/live، و صفحه اینستاگرام نهاد @tehranpl به صورت زنده پخش خواهد شد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند در زمان اعلام شده از طریق نشانیِ Skyroom.online/ch/researchpl/salamat در این نشست حاضر شوند.