کد خبر: 46272
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 03 شهریور 1401 - 16:09

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «راز محبوبیت و جاودانگی امام حسین علیه السلام»

منبع : لیزنا
به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانش مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «راز محبوبیت و جاودانگی امام حسین علیه السلام» نوشته محمدمهدی ماندگاری و جمعی از مبلغین حوزه برگزار می شود.
برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «راز محبوبیت و جاودانگی امام حسین علیه السلام»

به گزارش لیزنا، به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانش مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «راز محبوبیت و جاودانگی امام حسین علیه السلام» نوشته محمدمهدی ماندگاری و جمعی از مبلغین حوزه باهمکاری قرارگاه فرهنگی نمازجمعه شهرستان قدس ،اداره کتابخانه های عمومی و اداره آموزش وپرورش شهرستان قدس  برگزار می شود.

این مسابقه ویژه شهرستان قدس و برای گروه سنی بالای 15سال است .علاقمندان می توانند جهت دسترسی به نسخه الکترونیکی کتاب وشرکت درمسابقه تا26 شهریورماه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهادکتابخانه های عمومی کشور به آدرس samakpl.ir مراجعه کنند.

این کتاب در چهار فصل «خصوصیات ویژه امام حسین علیه السلام»، «آنکه تو را نشناخت»، «راز محبوبیت و جاودانگی امام حسین علیه السلام» و «چهار رکن امتحان الهی را بشناسیم» و همچنین بخش جداگانه ای با عنوان «مقتل خوانی: اشاره ای به مقاتل سید الشهداء و اصحابش» است.