کد خبر: 46295
تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 شهریور 1401 - 09:59

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری کارگاه «نوشتن داستان کوتاهِ تاریخی- آیینی و بازآفرینی حوادث تاریخی در داستان‌های امروزی»

منبع : لیزنا
شیوه‌های نگارش داستان کوتاهِ تاریخی- آیینی و بازآفرینی حوادث تاریخی در داستان‌های امروزی در قالب سلسله کارگاه‌های مسابقه «بانوی بی‌مثال» برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه «نوشتن داستان کوتاهِ تاریخی- آیینی و بازآفرینی حوادث تاریخی در داستان‌های امروزی»

به گزارش لیزنا، در ادامه برگزاری سلسله دوره‌های رایگان مسابقه «بانوی بی‌مثال»، کارگاه‌ آموزشی «نگارش داستان دینی برای کودک و نوجوان» با موضوع «نوشتن داستان کوتاهِ تاریخی- آیینی و بازآفرینی حوادث تاریخی در داستان‌های امروزی» ساعت ۱۶ الی ۱۸روز سه‌شنبه هشتم شهریورماه با تدریس مریم راهی، نویسنده رمان «یومـا» در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار می‌شود.

این برنامه به صورت زنده از طریق پلتفرم اسکای‌روم به نشانی http://skyroom.online/ch/nahaad/mahafel، صفحه آپارات نهاد به نشانی www.aparat.com/iranpl و پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد www.iranpl.ir پخش خواهد شد. ظرفیت این کارگاه محدود است و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ برای شرکت در این برنامه ثبت‌نام کنند.

مریم راهی، کارشناس مترجمی زبان و کارشناس‌ارشد زبان‌شناسی است. او که نویسندگی را از سال ۸۰ آغاز کرده با چندین نشریه همکاری داشته است. راهی تاکنون هفت رمان و مجموعه داستان با عنوان «برپا»، «یوما»، «فردا مسافرم»، «در خواب‌هایم، گنامینوها قدر آدم را نمی‌دانند»، «ابژه لاو»، «به امین بگو دوستش دارم.» به چاپ رسانده است. راهی هم‌اکنون، علاوه بر داستان‌نویسی به کارشناسی کتاب، ویراستاری و مدرسی داستان‌نویسی نیز مشغول است.

گفتنی است، نخستین دوره مسابقه «بانوی بی‌مثال» با موضوع زندگی حضرت خدیجه(س) با مشارکت نهاد کتابخانه‌ها عمومی کشور و مدیریت آفرینش‌های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آغاز به کار کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستان کوتاه، مینی‌مال و داستان کودک درباره شخصیت و زیست حضرت خدیجه(س) تا پایان شهریورماه به همراه اطلاعات نویسنده (شامل نام و نام‌خانوادگی، سن، تحصیلات و شماره تماس) با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد به نشانی www.samakpl.ir یا از طریق نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.