کد خبر: 46333
تاریخ انتشار: یکشنبه, 13 شهریور 1401 - 13:10

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

تالار مرکزی ساری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد

منبع : لیزنا
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاح تالار مرکزی ساری گفت: دولت مصمم به تکمیل پروژه ها است و ان شاء الله کتابخانه مرکزی ساری پس از تکمیل با تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.
تالار مرکزی ساری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد

به گزارش لیزنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاح تالار مرکزی ساری، افتتاح کتابخانه مرکزی ساری تا پایان سال ۱۴۰۲ را وعده داد.

اسماعیلی در این مراسم با تاکید بر اهتمام دولت مردمی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: در دولت مردمی بنا داریم به جای بازگویی شعارها، کارنامه اقدامات یک سال اخیر را ارائه دهیم؛ زیرا اعضای دولت مردمی به دنبال انجام کارهای نمایشی نیستند. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: دولت مصمم به تکمیل پروژه ها است و ان شاء الله کتابخانه مرکزی ساری پس از تکمیل با تخصیص اعتبارات لازم تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد. وزارت ارشاد با جدیت به دنبال تکمیل این پروژه مهم فرهنگی است و مابقی اعتبارات هم در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.

گفتنی است به دنبال افتتاح تالار مرکزی ساری و در جریان این سفر، سید محمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از کتابخانه مرکزی ساری بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

وی ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه پس از تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری، گفت: وزارت ارشاد با جدیت به دنبال تکمیل این پروژه مهم فرهنگی است و مابقی اعتبارات هم در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.