کد خبر: 46487
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 مهر 1401 - 15:11

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

دبیر «سی امین دوره هفته کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور» منصوب شد

منبع : لیزنا
مهدی رمضانی طی حکمی محمدرضا هراتی را به عنوان دبیر «سی امین دوره هفته کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور» منصوب کرد.
دبیر «سی امین دوره هفته کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور» منصوب شد

به گزارش لیزنا، متن حکم مهدی رمضانی دبیرکل نهاد نهاد کتابخانه های عمومی کشور به این شرح است:

«امروز کتابخوانی و علم آموزی، نه تنها یک وظیفه ملی، که یک واجب دینی است؛ در جامعه اسلامی، کتابخوانی باید همگانی و فراگیر شود.»

رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)

برادر گرامی جناب آقای محمدرضا هراتی

با سلام و احترام

از جمله مهم ترین راه ها، برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جایگاه یکی از مهم ترین ارکان مهم توسعه فرهنگی کشور و کمک به تحقق آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ توجه به مقوله مهم کتابخانه های عمومی و تبدیل آن به پایگاه اثرگذار و فعال فرهنگی اجتماعی در مهم ترین رویداد پیش روی حوزه کتاب؛ یعنی «هفته کتاب» است.

نظر به توانانیی و تجارب  ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر «سی امین دوره هفته کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور» منصوب می شوید.

با عنایت به اهمیت گرامیداشت این هفته و برگزاری شایسته آیین گرامی داشت «روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار» و نیز اجرای برنامه های متنوع در طول هفته کتاب لازم است برنامه ریزی صورت گرفته ادامه یافته و به دقت اجرا گردد. امید است با مدیریت و راهبری دقیق و منسجم، ضمن هم افزایی با ستاد هفته کتاب و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها، معاونت ها و ادارات کل ستادی و استانی نهاد، در برگزاری دقیق این هفته و دستیابی به اهداف نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این رخداد مهم فرهنگی، موفق باشید. ان شاء الله.

و من الله التوفیق

مهدی رمضانی

دبیرکل