کد خبر: 46684
تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 آذر 1401 - 15:34

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران منصوب شد

منبع : لیزنا
مهدی رمضانی طی حکمی هادی امیری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان مازندران منصوب کرد.
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران منصوب شد

به گزارش لیزنا،  مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن تقدیر از خدمات آرزو ولی پور در دوره مدیریت اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، طی حکمی هادی امیری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان مازندران منصوب کرد.

متن حکم دبیرکل نهاد  کتابخانه های عمومی کشور به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای هادی امیری

با سلام
نظر به تعهد و سوابق جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان مازندران» تعیین می‌شوید.
لازم است از زحمات سرکار خانم آرزو ولی‌پور در مدت تصدی مسئولیت آن اداره‌کل تشکر نماید.
بی‌گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همه مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان‌ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنهاست. انجام این وظیفه خطیر و دلپذیر، به‌ویژه در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قامت یک واجب فرهنگی جلوه‌گر است.
امید است در سایه توجهات ذات باری‌تعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

مهدی رمضانی
دبیرکل

 

گفتنی است هادی امیری، متولد ۱۳۶۲، دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است و به عنوان مدیرکل امور عمرانی نهاد مشغول به فعالیت است.