کد خبر: 46770
تاریخ انتشار: شنبه, 03 دی 1401 - 07:27

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

ویژه‌نامه کتاب‌خوان با موضوع هفته کتاب ۱۴۰۱منتشر شد

منبع : لیزنا
ویژه نامه  نشریه کتاب‌خوان با موضوع هفته کتاب ۱۴۰۱ و با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در ایام هفته کتاب منتشر شد.
ویژه‌نامه کتاب‌خوان با موضوع هفته کتاب ۱۴۰۱منتشر شد

به گزارش لیزنا، ویژه‌نامه نشریه کتاب‌خوان با موضوع هفته کتاب ۱۴۰۱ و با ارائه گزارش‌های متنوع از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور توسط اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل منتشر شد. 

این ویژه‌نامه با یادداشت مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با عنوان «فرهنگ به مثابه هویت» آغاز شده است. در ادامه گفتگوها و یادداشت‌هایی از محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی، سیدباقر میرعبداللهی معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، محمد احمدوند معاون اداری و مالی، محمدعلی میرزایی، مدیرکل امور استان‌ها، سیدحسن سیدابراهیم مشاور دبیرکل نهاد در امور مجلس، اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌ها و گفتگوی تفصیلی مهدی رمضانی دبیرکل نهاد با خبرگزاری تسنیم آمده است. رمضانی در این گفتگو به مسائل مبتلابه نهاد می‌پردازد و و ضمن ارائه پاسخ‌های شفاف، ریل‌گذاری جدید در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را نیز تشریح می‌کند. 

در ادامه ضمن مروری بر فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در ایام هفته کتاب، گزارش کامل نشست خبری محمدرضا هراتی دبیر هفته کتاب نهاد را می‌خوانیم که وی برگزاری بیش از ۱۷ هزار برنامه فرهنگی در ایام هفته کتاب را تشریح می‌کند. 

گزارش کامل مراسم گرامیداشت روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» با حضور رئیس جمهوری و همچنین مراسم برگزار شده به این مناسبت در ۳۱ استان کشور بخش دیگری از این ویژه‌نامه را تشکیل می‌دهند. 

همچنین با توجه به رویکرد توسعه‌ای نهاد در دوره جدید مدیریت، گزارش کاملی از افتتاح کتابخانه‌های عمومی در ایام هفته کتاب در پایان این ویژه‌نامه آمده است. 

کتاب‌خوان؛ ویژه‌نامه هفته کتاب ۱۴۰۱ را از اینجا دریافت کنید.