کد خبر: 47705
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 شهریور 1402 - 07:25

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهید محمد علی بابایی زارچ افتتاح شد

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین افتتاح ساختمان جدید کتابخانه عمومی دانش آموز شهید محمد علی بابایی شهرستان زارچ، گفت: خدا رو شکر می کنم که در جمهوری اسلامی بحث دانش و مطالعه جایگاه خاص و ویژه ای دارد. یقینا افتتاح این کتابخانه و چنین مکان های با ارزشی می تواند برای استعدادهای این سرزمین از جمله جوانان و نوجوانان بسیار موثر باشد.
ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهید محمد علی بابایی زارچ افتتاح شد

به گزارش لیزنا، ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهید محمد علی بابایی زارچ با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری؛ مهران فاطمی، استاندار یزد؛ محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و شهروندان افتتاح شد.

محمدعلی زلفی‌گل ضمن قدردانی از مسئولان استان یزد که همت گماشتند تا کتابخانه عمومی شهید محمدعلی بابایی زارچ زودتر تکمیل و افتتاح شود، گفت: در جمهوری اسلامی، بحث علم، دانش و مطالعه جایگاه ویژه ای دارد و همت مسئولان استان و شهرستان، برای تکمیل این کتابخانه نشان می دهد استان یزد برای دانایی اهمیت و ارزش ویژه ای قائل است.

زلفی گل با اشاره به اینکه استان یزد در کنکور سراسری از نظر علمی در بین استان های برتر قرار دارد، گفت: یقینا افتتاح این کتابخانه و چنین مکان های با ارزشی می تواند برای استعدادهای این سرزمین از جمله جوانان و نوجوانان بسیار موثر باشد.