کد خبر: 47757
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 مهر 1402 - 07:44

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

پویش کتاب‌خوانی «روایتی از زن» با محوریت کتاب «خانوم ماه» آغاز شد

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
پویش کتاب‌خوانی «روایتی از زن» با محوریت کتاب «خانوم ماه» اثر ساجده تقی زاده همزمان با روز تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس آغاز شد.
پویش کتاب‌خوانی «روایتی از زن» با محوریت کتاب «خانوم ماه» آغاز شد

به گزارش لیزنا، پویش کتاب‌خوانی «روایتی از زن» هم‌زمان با دوم مهرماه روز تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس آغاز شد.

این پویش در رشته های «چهارگزینه ای» و «خوانش بخش هایی از کتاب» با محوریت کتاب «خانوم ماه؛ روایتی از زن بدون هیچ پسوندی ...» (داستانی از زندگی خانم‌ ناز علی‌نژاد همسر شهید شیرعلی سلطانی) نوشته ساجده تقی‌زاده در سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی (سماک) با هشتگ #روایتی_از_زن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با خوانش خواندنی‌ترین قسمت از کتاب به نیت شهید شیرعلی سلطانی و ارسال فیلم یا صوت خود به نشانی www.samakpl.ir یا شماره ۰۹۱۰۵۰۳۹۳۲۰ با هشتگ #روایتی_از_زن در این پویش شرکت کنند.
پویش کتاب‌خوانی «روایتی از زن» از ۲ مهرماه آغاز شهد و تا ۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور امانت گرفته یا از فروشگاه الکترونیکی «فراکتاب» همراه با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری کنند.

گفتنی است کتاب «خانوم ماه» به نویسندگی ساجده نقی زاده توسط انتشارات به نشر منتشر شده و ماجرای زندگی خانم‌ ناز علی‌ نژاد، خواهر شهید و جانباز و همسر شهید شیرعلی سلطانی است و زندگی زنی تأثیرگذار را روایت می‌کند که در تصمیمات همسر شهید خود از جمله مقابله با گروه‌های منحرف در قبل از انقلاب اسلامی و در تغییر مسیر خانواده و به‌تبع آن جامعه نقش داشته است.