کد خبر: 47794
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 مهر 1402 - 06:59

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

ویژه برنامه فرهنگی«بر بال دانایی» برگزار می‌شود

منبع : کتابخانه های عمومی استان تهران
همزمان با هفته جهانی کودک و در پنحمین روز از هفته فرهنگی تهران، ویژه برنامه فرهنگی«بر بال دانایی»به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در میدان هفت تیر برگزار می شود.
ویژه برنامه فرهنگی«بر بال دانایی» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، همزمان با هفته جهانی کودک و در پنحمین روز از هفته فرهنگی تهران به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران و با مشارکت معاونت اجتماعی-فرهنگی شهرداری منطقه شش تهران ؛ویژه برنامه فرهنگی «بر بال دانایی» ویژه کودکان و نوجوانان د رمیدان هفت تیر تهران برگزار می شود.

برگزاری برنامه های شاد و متنوع فرهنگی همچون اجرای سرود، نقالی، شاهنامه خوانی، قصه گویی و ارائه خدمات: عضویت رایگان در کتابخانه ها، مشاوره کتاب ، اجرای طرح اهدای کتاب اهدای دانایی از جمله برنامه های شاخص پیش بینی شده در این روز خواهد بود.

استقرار کتابخانه های سیار به نمایندگی از 10 کتابخانه سیار استان تهران و  کتابخانه‌های عمومی این استان در میدان هفت تیر و معرفی خدمات ویژه کتابخانه‌های عمومی و سیار از سوی آن‌ها از دیگر برنامه های این ویژه برنامه فرهنگی خواهد بود.

بر اساس این گزارش عموم علاقمندان به ویژه کودکان و نوجوانان پایتخت برای شرکت در ویژه برنامه فرهنگی شاد و مفرح «بر بال دانایی» می توانند روز سه شنبه 18 مهرماه از ساعت 15 الی 17 به میدان هفت تیر مراجعه کنند.

 

برچسب ها :