کد خبر: 48016
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 آذر 1402 - 14:33

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

دستور رئیس جمهوری برای تأمین اعتبار همه پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌های عمومی

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ در حیاط دولت در گفتگو با خبرنگاران از دستور رئیس جمهوری برای تأمین اعتبار همه پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌های عمومی خبر داد.
دستور رئیس جمهوری برای تأمین اعتبار همه پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌های عمومی

به گزارش لیزنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیأت دولت با خبرنگاران گفتگو کرد و از دستور رئیس جمهوری برای تأمین اعتبار همه پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌های عمومی به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

وی افزود: بر اساس این دستور سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین اعتبار تمام طرح‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور را برعهده خواهد داشت. 

رئیس هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌ای گفت: بیش از ۳۰۰ پروژه نیمه‌تمام در حوزه کتابخانه‌های عمومی داریم که حدود ۸۰ پروژه بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

اسماعیلی در پایان گفت: امیدوارم با این دستور آقای رئیس جمهور، تا پایان دولت بتوانیم بخش عمده‌ای از این ۳۰۰ پروژه را به بهره‌برداری برسانیم. این موضوع بسیار حائز اهمیت است و اثرات ممتاز فرهنگی در کشور بر جای خواهد گذاشت.