کد خبر: 48018
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 آذر 1402 - 21:15

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

سرپرست اداره‌کل امور استان‌ها، مشارکت‌ها و انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی منصوب شد

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور حکمی محمدهادی ناصری طاهری را به سرپرستی اداره‌کل امور استان‌ها، مشارکت‌ها و انجمن‌ها منصوب کرد.
سرپرست اداره‌کل امور استان‌ها، مشارکت‌ها و انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی منصوب شد

به گزارش لیزنا، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد  کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور حکمی محمدهادی ناصری طاهری را با حفظ سمت به سرپرستی اداره‌کل امور استان‌ها، مشارکت‌ها و انجمن‌ها منصوب کرد. متن حکم دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای محمدهادی ناصری طاهری

سلام علیکم

در ذیل عنایت و مهر بیکران الهی و با توسل و توجه به ساحت مقدس ائمه هدی علیهم السلام و بر پایه تجربیات و شناخت ارزنده، حسن خلق و سابقه و آگاهی‌های مدیریتی جنابعالی، شما را با حفظ سمت به «سرپرستی اداره‌کل امور استان‌ها، مشارکت‌ها و انجمن‌ها» منصوب می‌کنم.

امید است در سایه همدلی، همراهی و پایمردی همه همکاران نهادی در ستاد و استانها و بهره‌مندی از منطق ارتباط میان ستاد مرکزی و ستادهای استانی و اهمیت به ارتباطات مؤثر و ساختار سازمانی منظم، توأمان کتابداران و اعضاء محترم بهره‌های نیکو و ارزشمند ببرند.

لازم است ارتباط مؤثر با استانداران و معاونین استاندار و فرمانداران برقرار باشد. ضمن اینکه مسیر شروع شده در سازماندهی و استفاده بهینه از مجموعه رؤسای شهرستانها با جدیت ادامه یابد. توجه به آنچه که در مورد امور استانها، مشارکتها و انجمن‌ها قبلاً ابلاغ شده است مورد انتظار است.

مهدی رمضانی
دبیرکل