کد خبر: 48331
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 بهمن 1402 - 14:32

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزیدگان ملی دومین دوسالانه نشان هدهد سفید معرفی می‌شوند

منبع : نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
اختتامیه دومین دوسالانه نشان هدهد سفید با معرفی و تقدیر از برگزیدگان ملی این جشنواره ۱۱ بهمن ماه در کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار می شود.
برگزیدگان ملی دومین دوسالانه نشان هدهد سفید معرفی می‌شوند

به گزارش لیزنا، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزیدگان ملی دومین دوسالانه نشان هدهد سفید ۱۱ بهمن ماه در مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد و جمعی از اهالی فرهنگ معرفی و تقدیر می‌شوند.

دومین دوره جشنواره نشان هدهد سفید اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و تا مرداد ماه ۱۴۰۲ ادامه داشت و پس از یک دوره تمدید اوایل آبان ماه به پایان رسید.

از آذر ماه ۱۴۰۲ با رقابت حضوری داورانی که بیشترین میزان داوری و خوانش کتاب را داشتند، برگزیدگان مرحله استانی شناسایی و تقدیر شدند و با تجمیع امتیازهای داوران مرحله استانی برگزیدگان مرحله ملی شناسایی شدند.

برگزیدگان ملی دومین دوسالانه نشان هدهد سفید، شامل ۲۸ نفر در دو گروه کتاب برتر (۶ نویسنده و ناشر شامل ۳ کتاب کودک و ۳ کتاب نوجوان) و داوران برتر (۵ کودک، ۵ نوجوان و ۶ کتابدار) در مراسم اختتامیه ملی معرفی و تقدیر خواهند شد.

این آیین چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۱۵ در سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار خواهد شد و به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی (iranpl.ir) و آپارات نهاد (iranpl) پخش می‌شود.