کد خبر: 44533
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 آبان 1400 - 11:06

داخلی

»

گزارش

کارگاه آموزش عملی آشنایی با نرم افزار نقشه ذهنی Freemind برگزار شد

منبع : لیزنا
انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس "کارگاه آموزش عملی آشنایی با نرم افزار نقشه ذهنی Freemind " را برگزار کرد.
کارگاه آموزش عملی آشنایی با نرم افزار نقشه ذهنی Freemind برگزار شد

به گزارش لیزنا، انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران – شاخه منطقه جنوب کشور با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، کارگاه آموزش عملی "آشنایی با نرم افزار نقشه ذهنی Freemind" با تدریس زهرا شاه نظرنژادخالصی (دانشجوی دکتری مدیریت اطلاعات و دانش دانشگاه شیراز و  عضو هیات مدیره و مسئول روابط عمومی انجمن کتابداری منطقه جنوب کشور) را در تاریخ پنج شنبه 29 مهرماه 1400 برگزار کرد.

در این کارگاه که با استقبال علاقه مندان مواجه شد در خصوص آشنایی با نرم افزارFreemind ، نحوه نصب، کاربرد و امکانات، بررسی رابط کاربری و نحوه کار با کلیه آیکون ها، پیوندها و غیره همراه با مثال توسط مدرس کارگاه، به صورت عملی آموزش و توضیحات جامعی داده شد و همچنین در ادامه کارگاه نیز یک نقشه ذهنی جهت آشنایی کاربران با این نرم افزار توسط مدرس ترسیم شد. 

شایان ذکر است که نقشه ذهنی Freemind یکی از ابزارهای سازماندهی دانش است که می توان در موارد مختلف از جمله حل مساله، تصمیم گیری و تصمیم سازی، یادداشت برداری، طوفان ذهنی، مصور سازی ایده، برنامه ریزی، مدیریت جلسات، ارتقاء تفکر استراتژیک و غیره از آن بهره برد.