کد خبر: 44705
تاریخ انتشار: شنبه, 29 آبان 1400 - 14:23

داخلی

»

گزارش

برگزاری مراسم رونمایی از سامانه جدید کتابخانه‌های دانشگاه سوره

منبع : لیزنا
مراسم رونمایی از سامانه جدید کتابخانه‌های دانشگاه سوره و سایر تحولات اخیر به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی، کتابدار و  بزرگداشت علامه سید محمد حسین طباطبایی برگزار شد.
برگزاری مراسم رونمایی از سامانه جدید کتابخانه‌های دانشگاه سوره

به گزارش لیزنا، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه سوره، مراسمی به مناسبت پروژه سازماندهی مجدد و تغییراتی در فضا و نرم افزار  کتابخانه، روز دوشنبه ٢۴ آبان ماه 1400،  ساعت 9 الی 11، در سالن اجتماعات دانشگاه سوره برگزار شد.

 در این مراسم رئیس دانشگاه سوره، رؤسای دانشکده های هنر، فرهنگ و ارتباطالت و معماری و شهرسازی، معاونین دانشگاه، مدیران ستادی، اعضای هیأت علمی و سایر همکاران دانشگاه، و مهمانانی از دانشگاه‌های مختلف حضورداشتند.

 دکتر ساعی در ارتباط با اهمیت این روز گفت: قشر کتابدار در دانشگاه‌ها و ظرفیت‌هایی که متصل به منابع علمی دارند، به عنوان پشتوانه پژوهش و آموزش هستند و اگر نباشند، دانشگاه شکل نمی‌گیرد.

وی گفت: با بازگشایی مجدد دانشگاه‌ها، پیشرفت اطلاع رسانی و کتابخوانی و ارتباط ویژه با دانشجو خواهیم داشت که این امر مستلزم تلاش معاونت پژوهشی دانشگاه و از طرفی به تلاش استادان و دانشجویان نیز وابسته است تا بتوانیم به نقطه‌ای که شأن کتابخانه دانشگاه برای برقراری ارتباط با کتابخانه‌های بین المللی هست، برسیم.

سپس دکتر طباطبایی معاون  پژوهشی دانشگاه ضمن تبریک این رویداد از دست اندرکاران پروژه بازسازی کتابخانه  تشکر کرد. پس از آن زهرا سلیمی، مسئول  کتابخانه، به شرح خلاصه ای از روند کار پرداخته و از زحمات مسئولین مربوطه تشکر کرد.

معرفی امکانات جدید نرم افزار کتابخانه آخرین بخش صحبتهای این مراسم بود .

در انتهای مراسم رئیس دانشگاه، معاونین و روسای سه دانشکده، از نرم افزار جدید کتابخانه مرکزی و اقماری دانشگاه سوره رونمایی کردند.