کد خبر: 45421
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 19 اسفند 1400 - 17:34

داخلی

»

گزارش

آیین نکوداشت هفتادمین سال تالیف «منتخب الأثر»/تجلیل از مقام علمی آیت الله صافی گلپایگانی+ عکس

منبع : لیزنا
مراسم تجلیل از مقام علمی مرجع آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و نیز نکوداشت هفتادمین سال تالیف کتاب «منتخب الأثر»، در کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
آیین نکوداشت هفتادمین سال تالیف «منتخب الأثر»/تجلیل از مقام علمی آیت الله صافی گلپایگانی+ عکس

به گزارش لیزنا، با توجه به رسالت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مبنی بر تکریم و تجلیل از مراجع عظام،‌ متفکران،‌ اندیشمندان و صاحبنظران برجسته، مراسم تجلیل از مقام علمی حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در آستانه چهلمین روز درگذشت ایشان با حضور بیت شریف ایشان، اساتید حوزه و دانشگاه و مسئولان فرهنگی کشور در در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی روز چهارشنبه 18 اسفند 1400 برگزار شد.

نکوداشت هفتادمین سال تالیف کتاب «منتخب الأثر» از آثار ارزشمند آیت الله صافی گلپایگانی با موضوع امام عصر (عج)، از محورهای این آیین بود.

کتاب «مُنتَخبُ الاَثَر فی الامام الثّانی عَشَر(عج)»، یکی از‌ اثار ارزنده آیت الله صافی گلپایگانی به زبان عربی است که احادیثی از کتاب‌های شیعه و اهل سنت را در برگرفته و در 10 فصل تنظیم شده است. اثبات وجود و امامت امام مهدی (عج)، احادیث مربوط به زندگانی امام دوازدهم، نائبان حضرت، عصرغیبت، ظهور و حکومت جهانی نیز، از موضوعات این کتاب ارزشمند است.

 

IMG_6595_Copy.JPG

IMG_6611_Copy.JPG

IMG_6613_Copy.JPG

IMG_6627_Copy.JPG

IMG_6651_Copy.JPG

IMG_6665_Copy.JPG

IMG_6688_Copy.JPG

IMG_6709_Copy.JPG