کد خبر: 47213
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 ارديبهشت 1402 - 13:57

داخلی

»

گزارش

ویژه برنامه «چای کتابداری» برگزار شد

منبع : لیزنا
ویژه برنامه «چای کتابداری» به میزبانی انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.
ویژه برنامه «چای کتابداری» برگزار شد

به گزارش لیزنا، در آستانه شروع نمایشگاه کتاب و هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات و همزمان با روز معلم  ویژه برنامه «چای کتابداری» به میزبانی انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا (س) دوشنبه یازدهم اردیبهشت 1402،  برگزار شد.

چای کتابداری ، محفلی برای آشنایی و تبادل نظرات بین دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی و اساتید و هیأت علمی این رشته طی سال های پی در پی بود، که به دلیل شیوع بیماری کرونا سه سال به تعویق افتاده بود .

دکتر معصومه کربلاآقایی کامران عضو هیأت علمی علم اطلاعات دانش شناسی دانشگاه الزهرا(س)  به بیان تاریخچه ای از چای کتابداری در طول سالهای گذشته پرداخت و به استمرار اینگونه گردهمایی ها تاکید کرد.

وی در ادامه بر نقش دانشجویان در پیشرفت انجمن های علمی اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات اعضای انجمن نقش به سزایی در عملکرد این انجمن ها خواهد داشت.

در ادامه دکتر رضایی شریف آبادی ، به توضیحاتی درمورد استمرار فعالیت های انجمن علم اطلاعات و تاریخچه غنی آن میان دیگر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه پرداخت، وی توضیحاتی در مورد هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات - که در اواخر اردیبهشت ماه 1402برگزار خواهد شد – ارائه کرد.

در انتهای مراسم دانشجویان و اساتید به تبادل پیشنهادات و انتقادات درمورد فعالیت های گسترده انجمن و همچنین مزایای کتاب و حضور کتابداران در کتابخانه ها پرداختند.

گزارش: مهسا حاجی علی : دانشجوی کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا(س)