کد خبر: 48647
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 ارديبهشت 1403 - 15:34

داخلی

»

گزارش

مراسم تقدیر و نکوداشتِ اساتید علم اطلاعات مشهد برگزار شد

منبع : لیزنا
 جلسه تقدیر از اعضای هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری) دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
مراسم تقدیر و نکوداشتِ اساتید علم اطلاعات مشهد برگزار شد

به گزارش لیزنا، جلسه تقدیر از اعضای هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری) دانشگاه فردوسی مشهد صبح دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

 این مراسم به همت انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی خراسان، کتابخانه و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه فردوسی مشهد، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه فردوسی مشهد  دانشگاه پیام نور، سازمان اسناد و کتابخانه ملی و نهاد کتابخانه‌های استان خراسان برگزار شد.

در این مراسم دکتر سید عباس مرجانی رئیس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی خراسان  با تشکر از حضور اساتید و دانشجویان بر اهمیت راهبردی علم اطلاعات و دانش‌شناسی تاکید کرد و کتابداران را روح و جان کتابخانه دانست.

مرجانی تداوم ارتباط فکری و علمی اساتید این رشته با دانشجویان حتی بعد از پایان تحصیلات را نمونه‌ای از دانش و بینش اساتید والای کتابداری عنوان کرد.

این نشست با سخنرانی صمیمانهٔ استادان پیشکسوت گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در جهت انتقال تجربه بین چندین نسل از استادان و دانشجویان آنها و همچنین پخش پیامهای صوتی و تصویری اساتید دانش علم اطلاعات و دانش‌شناسی و نیز دانشجویان موفق اساتید در داخل و خارج کشور ادامه یافت و سپس از استادان پیشکسوت این رشته قدردانی شد.

مراسم با تقدیم هدایا و ثبت این لحظات خاطره‌برانگیز و به‌ یاد ماندنی با عکس یادگاری شرکت‌کنندگان پایان یافت.