کد خبر: 42750
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 آذر 1399 - 10:28

داخلی

»

کارگاه

کارگاه «آشنایی با داده کاوی و کاربردهای آن برای متخصصان علم اطلاعات» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
انجمن کتابداری و اطلاع رسانی استان قم با همکاری مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی قم کارگاه «آشنایی با داده کاوی و کاربردهای آن برای متخصصان علم اطلاعات» را برگزار می کند.
کارگاه «آشنایی با داده کاوی و کاربردهای آن برای متخصصان علم اطلاعات» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا،‌ انجمن کتابداری و اطلاع رسانی استان قم با همکاری مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی قم کارگاه آشنایی با داده کاوی و کاربردهای آن برای متخصصان علم اطلاعات را برگزار می کند. مدرس کارگاه دکتر ابوالحسن نظام دوست، مدیر گروه فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی قم و دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی است. 

محورهای این دوره شامل مفهوم داده کاوی، مدل سازی و الگوریتم های داده کاوی، آشنایی با نرم افزارهای داده کاوی، معرفی و کار عملی با نرم افزار (Rapid Miner) است. انجمن کتابداری استان قم از تمام علاقه مندان به این حوزه دعوت  کرده است در این دوره 6 ساعته شرکت کنند. این دوره در دو جلسه 3 ساعته از طریق سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی قم (امجد) برگزار خواهد شد. زمان برگزاری دوره به شرح ذیل است:

جلسه اول: 19 آذر ماه چهارشنبه ساعت 18 الی 21

 جلسه دوم: 26 آذر ماه چهارشنبه ساعت 18 الی 21.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت انجمن کتابداری استان قم به نشانی www.libqom.ir مراجعه کنند. به شرکت کنندگان در دوره از طرف انجمن کتابداری استان قم، گواهی اعطا خواهد شد.