کد خبر: 44834
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 آذر 1400 - 07:50

داخلی

»

کارگاه

برگزاری سه کارگاه «نویسندگی ادبیات دفاع مقدس»،«ویرایش رسانه‌ای» و «کارگاه مقدماتی ویرایش»

منبع : موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران
خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان سه کارگاه آموزشی را به صورت رایگان و برخط برگزار خواهد کرد.
برگزاری سه کارگاه «نویسندگی ادبیات دفاع مقدس»،«ویرایش رسانه‌ای» و «کارگاه مقدماتی ویرایش»

به گزارش لیزنا، همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ۳ کارگاه آموزشی را به صورت رایگان بر بستر اسکای روم برگزار خواهد کرد.

«کارگاه نویسندگی ادبیات دفاع مقدس» با تدریس سید حسن متقی یکشنبه (بیست‌ویکم آذرماه ۱۴۰۰) از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و دوشنبه (بیست‌ودوم آذرماه ۱۴۰۰) از ساعت ۱۴ تا ۱۷:۳۰ به صورت برخط و در بستر اسکای روم به نشانی  https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab76 برگزار می‌شود.

همچنین فرهاد طاهری نیز در کارگاهی «ویرایش رسانه‌ای» را تدریس خواهد کرد. این کارگاه در روزهای سه شنبه (بیست‌وسوم آذرماه ۱۴۰۰) از ساعت ۱۴ تا ۱۷:۳۰ و چهارشنبه (بیست‌وچهارم آذرماه ۱۴۰۰) از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ به صورت برخط و بر بستر اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab75 برگزار خواهد شد.

«کارگاه مقدماتی ویرایش» با تدریس مهدی قنواتی نیز در روزهای سه شنبه (بیست‌وسوم آذرماه ۱۴۰۰) و پنج شنبه (بیست‌وپنجم آذرماه ۱۴۰۰) از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ به صورت برخط برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این کارگاه به نشانی https://www.skyroom.online/ch/khaneketab/khaneketab74 مراجعه کنند.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان (اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان) از بیستم تا بیست‌وششم آذرماه ١٤٠٠ به مدت هفت روز برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان اصفهانی برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.