کد خبر: 45524
تاریخ انتشار: دوشنبه, 22 فروردين 1401 - 07:13

داخلی

»

کارگاه

کارگاه آموزش پیشرفته نرم‌افزار SPSS برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران کارگاه آموزش پیشرفته نرم‌افزار SPSS (با تأکید بر آمار استنباطی) را برگزار می‌کند.
کارگاه آموزش پیشرفته نرم‌افزار SPSS برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران کارگاه آموزش پیشرفته نرم‌افزار SPSS (با تأکید بر آمار استنباطی) را با تدریس  دکتر محمد زره‌ساز ،عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی و مدرس آمار در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ، روزهای پنج‌شنبه‌ها در تاریخ ۱، ۸، ۱۵، ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱؛ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌کند.

سرفصل‌های دوره به شرح زیر است :

-آزمون‌های همبستگی در نرم‌افزار SPSS (تعریف همبستگی، ضریب همبستگی پیرسون، ضریب همبستگی اسپیرمن، آزمون کای اسکوئر، ضریب رتبه‌ای کندال a و b و c، ضریب گاما، ضریب سامرز، ضریب فی، ضریب کرامر و ضریب توافقی پیرسون)؛

-آزمون‌های پارامتری و ناپارامتری در نرم‌افزار SPSS (معرفی آزمون‌های پارمتری و شرایط استفاده از آنها، معرفی آزمون‌های ناپارامتری و شرایط استفاده از آنها).

هزینه هر دوره:

-اعضای انجمن (اعضای هیات‌علمی): ۲۰۰ هزار تومان

-اعضای انجمن (دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دکتری): ۱۵۰ هزار تومان

-اعضای انجمن (دانشجو و فارغ‌التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد): ۱۰۰ هزار تومان

-غیراعضا و سایر رشته‌ها: ۲۵۰ هزار تومان

-ثبت‌نام سازمانی (برای دو نفر): ۳۰۰ هزار تومان

علاقه مندان می توانند ازطریق وبگاه انجمن؛ تکمیل فرم ثبت‌نام و پرداخت هزینه کارگاه از طریق درگاه الکترونیکی انجمن در این دوره ثبت نام کنند.

اعضای انجمن برای دریافت کد تخفیف می‌توانند شماره عضویت در انجمن به همراه نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۲۸ پیامک کنند. بعد از بررسی عضویت، کد تخفیف برای آنها ارسال خواهد شد.

همچنین اگر افرادی عضو انجمن هستند، می‌توانند هم از کد تخفیف استفاده کنند و هم در دو مرحله هزینه کارگاه را پرداخت کنند. افرادی که می‌خواهند از پرداخت دو مرحله ای استفاده کنند، با شماره  ۰۹۱۲۲۱۸۳۶۲۸ (خانم حیدری مسئول دفتر انجمن) تماس حاصل بگیرند.