کد خبر: 47891
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 آبان 1402 - 14:52

داخلی

»

کارگاه

«اخلاق حرفه‌ای كتابداران» با تدریس دكتر رحمت‌الله فتاحی برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
شبكه كتابخانه‌های دانشگاهی ايران از آبان ماه سال جاری تا پايان سال 1402 به برگزاری نشست‌های تخصصی ويژه  مديران،‌ معاونان و كتابداران كتابخانه‌های دانشگاهی می‌پردازد.
«اخلاق حرفه‌ای كتابداران» با تدریس دكتر رحمت‌الله فتاحی برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، نشست‌های تخصصی ويژه  مديران،‌ معاونان و كتابداران كتابخانه‌های دانشگاهی با حمايت دفتر حمايت و پشتيبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری  برگزار خواهد شد.

اين برنامه با همكاری كميته راهبری و كارگروه آموزش شبكه و بر اساس بررسی‌های انجام شده در داخل و خارج از كشور و همچنین نظرسنجی انجام شده از كتابخانه‌های دانشگاهی زير مجموعه وزارت عتف تدوين شده است. در نخستين دوره، مبحث «اخلاق حرفه‌ای كتابداران» توسط   دكتر رحمت‌الله فتاحی، استاد پيشكسوت دانشگاه فردوسی مشهد، از ساعت 8 الی10 روز شنبه 13 آبان به صورت مجازی ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام با شماره‌گيری كد دستوری #4*737373*6655* يا از طريق مراجعه به وبگاه شبکه کتابخانه‌‌های دانشگاهی ایران ثبت‌نام نمايند.

شركت برای عموم كتابداران و علاقه‌مندان رايگان است این درحالی است که ارائه گواهی مورد تأیید دفتر حمايت و پشتيبانی امور پژوهشی وزارت علوم به متقاضیان، مستلزم پرداخت هزينه برای صدور گواهی خواهد بود.