کد خبر: 24890
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 مرداد 1395 - 12:35

داخلی

»

اخبار کتاب

 دستورالعمل برگزاری شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ در استان‌ها تدوین شد

منبع : لیزنا
 در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ مقرر شد تا دستورالعمل برگزاری جشنواره هر چه سریع‌تر تدوین و به استان‌ها ابلاغ گردد.
  دستورالعمل برگزاری شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ در استان‌ها تدوین شد

  به گزارش لیزنا، دومین جلسه شواری سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ با حضور سید عباس صالحی؛ معاون امور فرهنگی، محمودرضا برازش؛ مدیرکل اداره چاپ و نشر و اعضا شورای سیاست‌گذاری روز یکشنبه (10 مردادماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برگزاری شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ در استان‌ها گفت: با توجه به مصوبه شورای سیاست‌گذاری مبنی بر برگزاری جشنواره صنعت چاپ در تمامی استان‌ها باید معیارها، زمان برگزاری و به طور کل دستورالعمل برگزاری شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ مشخص شود و به استان‌ها ابلاغ گردد. همچنین بایستی معیارهای انتخاب افراد خلاق و نوآور در صنعت چاپ مشخص شود تا روند اجرایی جشنواره هر چه سریع‌تر جریان پیدا کند.

 

 محمودرضا برازش نیز در این نشست گزارشی از نخستین جلسه کارگروه تخصصی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعت چاپ ارایه داد و گفت: نظر اعضا بر این بود که مبنای این نمایشگاه یک سمینار علمی بر پایه توانمندی‌های صنعت چاپ باشد و در کنار آن نمایشگاهی از دستاوردهای محصولات چاپی به نمایش گذاشته شود.

 وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه آن است که با توجه به واردات متنوع محصولات چاپی، توانمندی‌های صنعت چاپ به نمایش گذاشته شوند تا شرکت‌کنندگان در این سمینار علمی در حاشیه برگزاری نمایشگاه با توانمندی‌های این عرصه آشنا شوند.

 برازش همچنین درباره زمان پیشنهادی برای این سمینار علمی گفت: در ارزیابی‌های اولیه مقرر شد این سمینار علمی در اواخر آبان ماه یا اوایل آذرماه برگزار شود.

 بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه اعضا شورا به تبادل نظر درباره برگزاری جشنواره صنعت چاپ در استان‌ها پرداختند. همچنین معیارهای انتخاب نوآور و خلاق اعلام شد و مقرر شد اعضا پس از بررسی بیشتر نظر نهایی خود را اعلام کنند.

 

 بر اساس مصوبه شورای سیاست‌گذاری شانزدهمین جشنواره صنعت، جشنواره صنعت چاپ در استان‌ها در بازه زمانی 11 شهریور تا اول مهر برگزار خواهد شد و نماینده‌ای از دفتر چاپ و نشر به منظور ارزیابی برگزاری جشنواره در این مراسم‌ها حضور خواهد داشت.

 بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری رضا منصوری، ایرج استاد علی‌نقی، جلال ذکایی، محمود پیش‌علی، همایون امیرزاده و محمدحسن فکری، محمدعلی انصاری پور، محمود ابراهیمی و مهدی رحیمی یگانه حضور داشتند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: