کد خبر: 26721
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 دی 1395 - 16:43

داخلی

»

اخبار کتاب

ارمغان «با من بخوان» برای کودکان بیمار تبریز

منبع : لیزنا
انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) برای کودکان بخش خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان تبریز (فرمانفرمایان)، برنامه‌ «با من بخوان» را اجرا خواهد کرد.
ارمغان «با من بخوان» برای کودکان بیمار تبریز

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، در حال حاضر در بخش خون و آنکولوژی این بیمارستان 45 کودک بستری هستند و قرار است روزانه 10 تا 12 نفر از این کودکان، به همراه مادرانشان در نشست‌های کتابخوانی شرکت کنند.

این نشست‌ها، توسط یکی از مربیان انجمن تسکین اجرا خواهد شد که در کارگاه‌های «با من بخوان» در زمینه‌ی ادبیات کودکان و شیوه‌های برگزاری نشست‌های بلندخوانی و فعالیت‌های در پیوند با آن آموزش دیده است. 

کتاب‌های مورد استفاده در نشست‌ها، از بین کتاب‌های باکیفیت برنامه‌ «با من بخوان» گزینش شده و متناسب با شرایط کودکان بیمار است. این کتاب‌ها دربرگیرنده‌ کتاب‌هایی برای کودکان یک روزه تا بالای 13 سال است که با فعالیت‌های خلاق همراه‌اند. مسئولان انجمن تسکین و برنامه‌ «با من بخوان» امیدوارند از این راه این کودکان و خانواده‌هایشان را یاری کنند تا دوره‌ دشوار درمان را با لحظه‌هایی سرشار از شادی و لذت خواندن بیامیزند.

هم اکنون کتاب‌ها به منطقه ارسال شده است و به این ترتیب برنامه‌ «با من بخوان» از هفته  سوم دی ماه 1395 در این بیمارستان آغاز به کار خواهد کرد.

 مؤسسه‌ حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) انجمنی مردم‌نهاد است که در راستای تسهیل جریان زندگی کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان در مسیرهای درمانی، آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی تأسیس شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: