کد خبر: 26763
تاریخ انتشار: شنبه, 25 دی 1395 - 10:33

داخلی

»

اخبار کتاب

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند

پنجاه و هفتمین نشست ترویج خواندن

منبع : لیزنا
«کتاب‌های مناسب برای کتابخانه‌‌های کودکان و نوجوانان» عنوان نشستی است که با حضور محمودبرآبادی و سرور پوریا برگزار می‌شود.
پنجاه و هفتمین نشست ترویج خواندن

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط‌ عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پنجاه و هفتمین نشست ترویج خواندن برگزار می‌شود.

بر این اساس کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوشنبه، 27 دی پذیرای نویسندگان، مربیان، پژوهش‌گران و کتابداران است.

این کتابخانه هر ماه با حضور صاحب‌نظران عرصه ادبیات کودک و نوجوان موضوع «ترویج خواندن» و راهکارهای آن را به بحث می‌گذارد. شرکت‌کنندگان نیز در ادامه به طرح سوال‌ها و مسایل خود می‌پردازند.

 نشست این ماه هم با عنوان «کتاب‌های مناسب برای کتابخانه‌‌های کودکان نوجوانان» از ساعت 15 تا 17 در محل کتابخانه‌ مرجع واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک 24، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: