کد خبر: 27878
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 اسفند 1395 - 09:25

داخلی

»

اخبار کتاب

دومین شماره نشریه ادبی «آنگاه» ویژه کانون پرورش فکری منتشر شد

منبع : لیزنا
دومین شماره‌ نشریه‌ فرهنگی، ادبی «آنگاه» با موضوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد و بر کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
دومین شماره نشریه ادبی «آنگاه» ویژه کانون پرورش فکری منتشر شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان،  دومین شماره این نشریه نوزدهم اسفندماه ۱۳۹۵ در مراسمی از آن رونمایی شد با مطالبی ویژه‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با  نگاه به این نهاد اثرگذار در تاریخ فرهنگ معاصر ایران با یادی از فیروز شیروانلو، آراپیک باغداساریان، شاپور قریب، عباس کیارستمی و... منتشر شده است.

در شماره دوم «آنگاه» گفتارها و نوشتارهایی از چهره‌هایی مانند رومینا آغنده، مرتضا آکوچکیان، امیر اثباتی، غلامرضا امامی، داوود ارسونی، کبوتر ارشدی، محمدرضا اصلانی، علی امیرریاحی، امید انارکی، سعید باباوند، سجاد باغبان، علی بختیاری، محمد بهشتی، آرش تنهایی، مرجان چرخچی، ابراهیم حقیقی، خاطره خدایی، علی خسروی، مصطفی رحماندوست، رسول رخشا، سحر سخایی، امیر سقراطی، امیرحسین سیادت، مهدی سیفی و حسین شهرابی، منتشر شده است.

مهدی صالحی اقدم، بهنام صدیقی، فاتح صهبا، محمدعلی طالبی، محمد طلوعی، جواد عاطفه، اسماعیل عباسی، بهروز غریب‌پور، محمد فدایی، ناصر فکوهی، معراج قنبری، لیلی گلستان، زینب لک، کامبیز مشتاق گوهری، فرزاد مقدم، کیمیا ملکی، شهروز مهاجر، معصومه میرحسینی، رسول نظرزاده، سعید نوری، مرضیه وفامهر و محسن هجری هم در شماره تازه این نشریه فرهنگی و ادبی، مطالبی به چاپ رسانده‌اند.

شماره دوم «آنگاه» (ویژه بهار ۱۳۹۶) با سردبیری آرش تنهایی در ۲۴۰ صفحه و با بهای ۱۵ هزار تومان و در قطع وزیری به چاپ رسیده و در کیوسک‌ها و کتابفروشی‌ها، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: