کد خبر: 28176
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 فروردين 1396 - 08:33

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب هدهد، برگزیدگان مسابقه نوروزی خود را با عنوان «هفت‌سین کتاب کودک» اعلام کرد

منبع : لیزنا
بر اساس نتیجه‌ رقابت، سه اثر شرکت‌کننده، در فهرست برگزیدگان مسابقه نوروزی «هفت‌سین کتاب کودک»  قرار گرفتند و همچنین از پانزده اثر شرکت‌کننده در این رقابت تقدیر شد.
کتاب هدهد، برگزیدگان مسابقه نوروزی خود را با عنوان «هفت‌سین کتاب کودک» اعلام کرد

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی موسسه پژوهشی تاریخ کودکان، کتاب هدهد به مناسبت فرارسیدن نوروز ۹۶ با هدف تشویق کودکان به کتابخوانی و اشاعه این فرهنگ، مسابقه‌ای نوروزی را با عنوان «هفت‌سین کتاب کودک» برگزار کرد. این رقابت که از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۵ آغاز شد و تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۳۹۶ ادامه داشت، ویژه‌ کودکان صفر تا ۱۲ ساله در نظر گرفته شده بود. بر اساس این رقابت، والدین و بزرگسالان علاقه‌مند به شرکت کودکانشان در این مسابقه، تصویر یک یا چند کتاب‌ کودکان خود را که با حرف «س» آغاز شده بود، در کنار سفره‌ هفت‌سین به کتاب هدهد ارسال کردند.

استفاده از کتاب‌های باکیفیت در تصویر، نور مناسب در تصویر، کادربندی مناسب و وضوح کامل از جمله معیارهای داوری تصویرهای شرکت‌کننده در این رقابت بوده‌اند. برگزیدگان این رقابت از کتاب هدهد، کتاب‌های باکیفیت هدیه خواهند گرفت و پانزده اثر شایسته تقدیر می‌توانند از ۲۰ درصد تخفیف خرید کتاب از سایت کتاب هدهد بهره‌مند شوند.

فروشگاه کتاب هدهد، مرجعی از بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان است. هدف این فروشگاه، افزون بر کارشناسی و گزینش آثار و کتاب‌های باکیفیت برای کودکان و نوجوانان، در دسترس گذاشتن آن‌ها به دو روش خرید حضوری و خرید آنلاین، برای این گروه سنی و مربیان، آموزگاران، پدران و مادران، مروجان کتاب و سایر مخاطبان علاقه‌مند است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: